پروانه مرزبان:

«مرده‌خور» به زودی آماده نمایش می‌شود / به هیچ‌وجه به اکران آنلاین فکر نمی‌کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۶۶۲۱
«مرده‌خور» به زودی آماده نمایش می‌شود / به هیچ‌وجه به اکران آنلاین فکر نمی‌کنیم
پروانه مرزبان با اشاره به اینکه «مرده‌خور» یک فیلم اجتماعی است و برای ساخت آن زحمات بسیاری کشیده شده است، تأکید کرد که این فیلم به هیچ‌وجه به صورت آنلاین اکران نخواهد شد.

پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: به اعتقاد من برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال جاری تصمیم درست و اتفاق بسیار خوبی است چرا که در دنیا جشنواره‌های متعددی برگزار شده و خوشبختانه هیچ اتفاقی رخ نداده است. دیگر کرونا مدت‌هاست که در زندگی ما وارد شده و شرایط زندگی را تغییر داده است و باید فکری برای زندگی در این شرایط داشته باشیم.

مرزبان خاطرنشان کرد: وقتی رستوران‌ها، کافه‌ها و... باز هستند و حتی در ورزشگاه‌ها هم کم‌کم حضور مردم بلامانع می‌شود و در این شرایط نمی‌دانم چرا نباید سینماها باز باشند وقتی می‌توان با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها خطر ابتلا به کرونا را از بین برد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در ادامه گفت: معتقدم اگر نکات بهداشتی رعایت شود می‌توان جشنواره فیلم فجر را با حضور مردم در سینماهای متعدد به صورت محدود برگزار کرد. اگر دیگر مکان‌ها مثل رستوران‌ها و... تعطیل بودند قطعاً بازگشایی سینماها را نمی‌توان منطقی دانست اما وقتی اینگونه نیست به نظر من بهتر است جشنواره با حضور مردم اما به صورت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

این تهیه‌کننده که امسال با فیلم سینمایی «مرده‌خور» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی در جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر حضور دارد در ادامه گفت: فیلم سینمایی «مرده‌خور» هنوز به طول کامل آماده نمایش نشده است اما ما درخواست کرده‌ایم که در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم و در حال حاضر صداگذاری این فیلم در حال انجام است که فکر می‌کنم به زودی آماده نمایش شود.

مرزبان در پایان تأکید کرد: به هیچ‌وجه به اکران آنلاین این فیلم فکر نمی‌کنم و معتقدم «مرده‌خور» که برای ساخت آن زحمات بسیاری کشیده‌ایم باید بر پرده سینماها نمایش داده شود؛ به همین دلیل برای اکران این فیلم بر پرده سینماها صبر خواهیم کرد. این فیلم یک اثر اجتماعی است که فکر می‌کنم می‌تواند با استقبال مردم روبه‌رو شود.  

نظر شما