پردیس احمدیه از ملاک هایش برای ازدواج گفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۶۸۳۲
پردیس احمدیه از ملاک هایش برای ازدواج گفت
پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته در برنامه «دورهمی» از ملاک هایش برای ازدواج گفت.

به گزارش برنا، پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان شب گذشته مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

بازیگر فیلم سینمایی «لاک قرمز» درباره شروع فعالیت هنری خود به مهران مدیری گفت: خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شدم؛ انگار در سرنوشتم بود که بازیگر شوم. من در ۷ سالگی تیزر بازی کردم و در ۱۵ سالگی فیلم سینمایی «مقلد شیطان» را کار کردم. اصلاً به فکر بازیگری نبودم و فقط موسیقی را از بچگی ادامه داده ام.

وی افزود: بعد از مدتی، به طور اتفاقی یک نفر من را برای حضور در یک تله فیلم معرفی کرد؛ سپس برای حضور در فیلم سینمایی آقای علیرضا داودنژاد دعوت به کار شدم و به کار حرفه ای بازیگری ادامه دادم.

احمدیه درباره فعالیت خود در موسیقی هم اظهار کرد: من به دلیل بازیگری کمتر موسیقی کار نکردم، من از دوران راهنمایی سنتور کار کرده ام؛ در دانشگاه هم موسیقی خواندم. همین دانش موسیقی در انتخاب من برای حضور در فیلم «لامینور» تأثیر گذاشت.

بازیگر سریال تلویزیونی «یادآوری» درباره ملاک‌های ازدواجش هم گفت: ازدواج نکرده ام؛ اما اولین ملاک من برای ازدواج این است که طرف مقابلم سختی کشیده باشد؛ چون خودم در زندگی با سختی بزرگ شدم.

وی ادامه داد: اگر با کسی ازدواج کنم که در زندگی‌اش سختی نکشیده باشد، از حرف‌های من چیزی متوجه نمی‌شود. از طرفی دوست دارم طرف مقابلم برای خودش تلاش کرده باشد و در جایگاه درستی ایستاده باشد؛ البته قیافه هم برای من مهم است، قدش هم بلند نباشد 

این بازیگر در ادامه، درباره حضور خواهرانش در عرصه هنر گفت: من دو خواهر دارم؛ خواهر بزرگم بازیگری دوست ندارد و گرافیست است. اما خواهر کوچکم ۱۰ ساله است و بازیگری برایش جذابیت دارد؛ ولی من علاقه‌ ندارم او بازیگر شود؛ چرا که این حرفه سخت است و نمی‌خواهم او این سختی‌ها را تجربه کند.

احمدیه در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه کاری هست که هیچ وقت یاد نگرفته باشد؛ گفت: نقاشی؛ با اینکه خواهرم گرافیست است و خیلی کمکم کرد، اما اصلا یاد نگرفتم و استعدادش را ندارم. همین کوزه ای که در کلاس‌ها طراحی می‌شود را هم من نتوانستم بکشم و خواهرم فقط کاغذ مچاله می‌کرد و به سمت من پرت می‌کرد!

مدیری هم گفت: اصلاً آن کوزه همیشه یک طرفش متفاوت و کج بود. 

احمدیه همچنین درباره دغدغه فعلی خود در زندگی بیان کرد: اعتقاد دارم اگر رفاه داشته باشیم، می‌توانیم بقیه چیز‌ها را تا حدی کنترل کنیم. دغدغه امروز من بیشتر از هر زمان دیگر، معاش است؛ چرا که بیکار هستم. البته یکسری پیام ها به ما می‌رسد که شما بازیگر هستید و مشکلی ندارید، اما چه کسی از زندگی ما خبر دارد؟!

او در پایان گفت: من روز‌های سختی را در دوران کرونا سپری کردم. همه باید در این ایام، بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم. به خصوص مالکان و صاحب خانه ها باید هوای مستأجران را داشته باشند. به هر حال، آنها مالک هستند و یک خانه دارند، اما مستأجران چه کار کنند؟ خود من هم درگیر اجاره خانه هستم و سختی ها را درک می کنم.

گفتنی است امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم شب گذشته در برنامه «دورهمی» به اجرای قطعاتی پرداخت.

 

نظر شما