در برنامه «شکلات تلخ» از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما؛

وقتی که زندگی مسیر عجیبی را پیش پای تو می گذارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۹۱۱۹
وقتی که زندگی مسیر عجیبی را پیش پای تو می گذارد
برنامه شکلات تلخ سه شنبه این هفته با موضوع شغل و مهارت به داستان زندگی تعدادی از کودکان کار می پردازد که این روزها در شرایط مساعدی زندگی را سپری می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مستند تلویزیونی شکلات تلخ این هفته به موضوع مهارت آموزی کودکان کار و آسیب دیدگان نوجوان پرداخت و در برنامه روز سه شنبه قرار است با محوریت بررسی زندگی کودکان و نوجوانانی که به دلایل مختلف وارد حوزه ی آسیب های متفاوت شده اند و حالا بایستی در مسیر ساماندهی زندگی جدیدی را تجربه کنند.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت:

بعد از سرای مهر، سرای فرشته ها و... حالا داستان به سرای حافظ رسید در این برنامه زندگی

آسیب دیدگان حوزه اعتیاد از منظر شغل و مهارت بررسی می شود.

وی ادامه می دهد:

در سرای یاسر زندگی نوجوانانی را بررسی می کنیم که هر یک داستانی عجیب و غریب دارند از قصه علی که دو برادرش را در دو مرکز بهزیستی می بیند و قرار است خودش راهی خدمت سربازی شود تا داستان امیرحسین که مادرش به دلیل سرقت در زندان است و پدرش نیز با آلودگی به مواد مخدر این روزها متواری است و دیگر نوجوان این سرا که هر یک علایقی متفاوت دارند از فوتبال تا حرفه های مهارتی مانند باتری سازی، میکانیکی و ... که آینده آن ها را تحت الشعاع قرار داده است.

احمدی در پایان گفت: با مهبد چشمی به سرای حافظ رفتیم با محمد علی کرمی مدیر درمان سرای امید اوضاع و احوال روحی و روانی نوجوانان را بررسی کردیم و با علی علیپور داستان افتتاح آشپزخانه سرای یاسر را که در آن نوجوانان مهارت آشپزی را برای کودکان و نوجوانان کار و خیابان تجربه می کنند به تصویر می کشیم.

شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی شنبه و سه شنبه حوالی ساعت 16 روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز