علیرغم صدرنشینی فیلم «گل سرخ کوچک»؛

چینی ها عاشق «روح» شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۹۳۴۸
چینی ها عاشق «روح» شدند
انیمیشن «روح» در گیشه چین به فروشی بیش از ۳۶ میلیون دلار رسیده است اما همچنان فیلم چینی «گل سرخ کوچک» در صدر جدول فروش قرار دارد.

به گزارش برنا، جالب این  که انیمیشن جدید دیزنی/ پیکسار با عنوان «روح» در گیشه سینماهای چین با تفاوت فروشی بیش از ده میلیون دلار از «واندر وومن ۱۹۸۴» پیش افتاده است.

این اتفاق در حالی افتاده که «روح» / Soul یک هفته دیرتر از «واندر وومن ۱۹۸۴» / Wonder Woman 1984 اکران شده است و در پایان هفته سوم اکرانش به فروشی بیش از ۳۶ میلیون دلار رسیده است که بیش از فروش ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری فیلم ابرقهرمانی کمپانی وارنر است. جالب‌تر این‌که رقم فروش «روح» از فروش ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری آن در سینماهای آمریکای شمالی هم بیش‌تر است.البته «واندر وومن ۱۹۸۴» برای سومین هفته متوالی در صدر فروش گیشه سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به هر حال، در سینماهای چین وضعیت فیلم‌های بومی همچنان خوب است و آن‌ها یکی پس از دیگری، صدرنشین جدول فروش می‌شوند. درام «گل سرخ کوچک» / A Little Red Flower در این هفته هم دوباره با فروشی نزدیک به ۲۲ میلیون دلار، در صدر جدول فروش سینماهای چین قرار گرفت؛ هفته‌ای که البته شاهد اکران فیلم جدیدی نبود. «موج شوک ۲» / Shock Wave 2 با بازی اندی لو هم با فروشی یازده میلیون و پانصد هزار دلاری در رتبه دوم جدول قرار گرفته است.

 

نظر شما