در برنامه «صباح جدید» شبکه العالم؛

گفت و گوی مستقیم دکتر علی حائری درمورد چگونگی پیشگیری کویید ۱۹ در «صباح جدید»

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱۸
گفت و گوی مستقیم دکتر علی حائری درمورد چگونگی پیشگیری کویید ۱۹ در «صباح جدید»
عضو کمیته مبارزه با کرونا در کلان شهر تهران در «صباح جدید» شبکه العالم به صورت زنده در خصوص چگونگی کنترل کووید 19 در ایران و ساخت واکسن ایرانی کرونا اطلاعات مهمی ارائه کرد.

به گزارش برنا، دکتر علی حائری، عضو کمیته مبارزه با کرونا در کلان شهر تهران و استاد تمام فارموکولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز با حضور در برنامه «صباح جدید» به طور زنده و مستقیم، به زبان عربی با مخاطبان عرب زبان شبکه العالم در خصوص آخرین اطلاعات مربوط به اقدامات انجام شده برای کنترل ویروس جهش یافته کرونا و ساخت واکسن ایرانی سخن گفت و اطلاعات مهمی در این باره ارائه کرد.

 حائری در بخشی از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به تشریح جزئیات طرح موفق  شهید سلیمانی در پیشگیری از کرونا که شامل سه فاز اصلی؛ مراقبت، حمایت و نظارت است پرداخت.

 وی با اشاره به خدمات ارزنده سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای ملی، تاثیر همیاری، همدستی و تعاون ملی را در معجزه آسا بودن کنترل ویروس کرونا بسیار موثر عنوان کرد.

عضو کمیته مبارزه با کرونا در کلان شهر تهران در ادامه سخنان خود اطلاعاتی در خصوص ویروس جهش یافته انگلیسی و سکوت غربی ها در خصوص ویروس های جهش یافته ای که درحال انتشار است، ارائه کرد و همچنین ضمن ارائه اطلاعاتی راجع به واکسن ایرانی کرونا، آزمایش های اولیه این واکسن را موفقیت آمیز عنوان کرد.

 حائری در آخر، نقش شبکه العالم در اطلاع رسانی  میان کشورهای اسلامی و عرب زبان را بسیار موثر دانست و گفت: بسیاری از کشورهای عربی منطقه چشم به حقایقی دارند که از طریق ایران منتشر می شود.

«صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای مجریان؛ سوسن الرجب، علا قاسمی و افنان معمارزاده  هر روز ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه به طور زنده به روی آنتن شبکه العالم می رود و موضوعات مرتبط روز را پیگیری می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز