در کانال کردی شبکه سحر؛

«ما و شما» امشب میزبان لیلا برخورداری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۱۴۹۹
«ما و شما» امشب میزبان لیلا برخورداری است
«لیلا برخورداری» هنرپیشه نام آشنای سینما و تلویزیون، مهمان این برنامه از «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر بوده و با مخاطبان کردزبان شبکه سحر گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش برنا؛ مصطفی قوامی تهیه کننده  از حضور لیلا برخورداری، هنرپیشه سینما و تلویزیون در این برنامه و تشریح فعالیت های هنری اش خبر داد و گفت: مجموعه های تلویزیونی چون «خواب و بیدار» و «ساختمان 85 » از سریال هایی است که وی در آنها نقش آفرینی کرده و جزو پر بیننده ترین مجموعه های تلویزیونی اند که در کردستان عراق پخش شده اند.  

لیلا برخورداری تحصیل کرده دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی است. وی علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی «نظام از راست» و «تبسم گرگ»، در مجموعه های تلویزیونی دیگری چون: «همسفر»، «جوانی»، «دوران سرکشی»، «فصل زرد»،  «حس سوم»، «کلانتر»۲، «بی صدا فریاد کن»، «سرزمین کهن» و ... نیز نقش آفرینی کرده است.

قوامی در خصوص آیتم های دیگر برنامه گفت: علاوه بر معرفی مهمان به صورت نریشن، قسمت هایی از فیلم هایی که نقش وی در آن ها برجسته است، پخش خواهد شد.  

آیتم گزارش مردمی از عکس بینندگان و گزارش رادیویی و کلیپ موسیقی نیز از بخش هایی است که قوامی در آخر به آنها اشاره کرد.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان فریبا عبدالملکی ، 27 دی ماه ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز