رویدادهای نمایشگاه کتاب را از رادیو فرهنگ دنبال کنید

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۲۰۰۴
رادیو فرهنگ از اول بهمن ماه با شروع نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در تمامی برنامه های زنده به مدت ۱۰ دقیقه به اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با این نمایشگاه می پردازد.

به گزارش برنا، علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ گفت: یکی از دغدغه های برنامه سازی در رادیو فرهنگ توجه به فرهنگ کتابخوانی و معرفی آثار مناسب برای شنوندگان است و نمایشگاه کتاب یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور در این زمینه محسوب می شود که با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری فیزیکی آن به علت منع تجمع وجود نداشت و امسال این رویداد بزرگ مجازی برگزار می شود و رادیو فرهنگ آن را حمایت رسانه ای می کند.

وی ادامه داد: علاوه بر اختصاص ۱۰ دقیقه ویژه نمایشگاه کتاب در برنامه های زنده برنامه هفت اقلیم گروه کتاب نیز هر روز ساعت ۱۷ به طور ویژه به رویدادهای نمایشگاه می پردازد.

حبیبی گفت: دیگر گروه های برنامه ساز رادیو فرهنگ جز گروه کتاب نیز به ویژه پخش این شبکه رادیویی برای دسترسی همگان به ویژه افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند و با شماره های اعلام شده از سوی مسئولان برگزار کننده قصد خرید دارند در حوزه مشاوره و اطلاع رسانی به مردم همراه آنها می شود.

مدیر رادیو فرهنگ در پایان خاطر نشان کرد: تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می تواند با همیاری رسانه ای یک رویداد موفق باشد تا همه مردم در هرکجا با هر امکانی بتوانند از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه استفاده کنند و رادیو فرهنگ هم تلاش می کند در ازتباط با ناشران و نویسندگان با معرفی کتاب ها آنها را برای انتخابی شایسته و خریدی رضایتبخش یاری رساند. 

گفتنی است نمایشگاه مجازی کتاب از یکم تا ششم بهمن ماه برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز