نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان سرطانی

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۲۴۵۱
نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان سرطانی
«من پیروزم» عنوان نخستین نمایشگاه نقاشی آنلاین شاگردان تارا بهبهانی است که با هدف حمایت از کودکان سرطانی، در وبسایت موسسه محک در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

به گزارش برنا، تارا بهبهانی گفت: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تاخیر افتاد و تصمیم گرفتم که نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنم.

 او افزود: این نمایشگاه بهانه ایست که دست به دست هم دهیم و به کوهای بالای اراج نگاهی بی اندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان کودکان را که استوار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و کمک کنیم تا مخارج سهمگین بیماریشان تامین شود.

او افزود: نقاشان همراه من هم در کنار و همراه شما در این  حلقه پیروز و امیدوارند که امسال هم با روش جدید برگزاری آنلاین بتوانیم گامی در جهت تحقق آرزوها و رویاهایمان، برای دوستان مبتلا به سرطانمان برداریم. دور نیست روزهای روشنی که پیروزی تمام کودکان مبتلا به سرطان را جشن میگیریم و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگنامه بیماریها پاک می کنیم.

به گفته بهبهانی، نمایشگاه«من پیروزم» شامل نقاشی‌های 64 هنرمند کودک و نوجوان 8 تا17 سال  که در قالب 64 تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن نمایش داده می‌شود.

تارا بهبهانی - نقاش و پژوهشگر هنر - 18 سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند .بیش از 600 هنرجوی کودک و نوجوان را در این سالها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایز متعددی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه 3 بهمن 1399 بر روی وبسایت موسسه محک به آدرس http://mhak.ir/onlinegallery-b وصفحه اینستاگرام     tarabehbahaniacademy    قرار میگیرد و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز