به منظور حمایت از سینما در بحران کرونا؛

سینماگران انگلیسی هم درخواست کمک کردند

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۲۶۶۰
سینماگران انگلیسی هم درخواست کمک کردند
بیش از چهل سینماگر انگلیسی از جمله کریستوفر نولان، کارگردان «تنت» / Tenet و استیو مک‌کویین، کارگردان مجموعه فیلم‌های «تبر کوچک» / Small Axe نامه‌ای به وزیر دارایی انگلستان ریشی سوناک نوشته‌اند و درخواست حمایت بیش‌تر از بخش نمایش و پخش آثار را کرده‌اند.

به گزارش برنا، این نامه که در «سان‌دی تایمز» منتشر شده، در پی کمپین «جادو را زنده نگه دارید» انجمن سینماهای بریتانیا در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر) نوشته شده است؛ کمپین مورداشاره با تقدیر از تلاش‌های دولت انگلستان در راستای بقای سینماها به این موضوع اشاره داشت که شاید اقدام‌های صورت‌گرفته کافی نباشند. از دیگر امضاکنندگان نامه جدید می‌توان به آصف کاپادیا کارگردان «مارادونا» / Maradona، دنی بویل کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» / Slumdog Millionaire، باربارا بروکولی تهیه‌کننده فیلم‌های جیمز باند و دیوید هِیمن تهیه‌کننده «هری پاتر» اشاره کرد.

در نامه آمده است: «تردیدی نیست که اگر حمایتی برای بقا صورت گیرد، صنعت سینما دوباره احیا می‌شود و یک بار دیگر می‌تواند شکوفا شود؛ اما نیاز به حمایت مالی مستقیم، مبرم است. ما متوجه و قدردان حمایت دولتی تا این روز هستیم ولی می‌ترسیم کافی نباشد… سینماهای بریتانیا روی لبه پرتگاه قرار گرفتند و به‌خصوص سینماهای زنجیره‌ای باید حمایت شوند تا مطمئن شویم که نسل‌های آینده هم می‌توانند از جادوی سینما لذت ببرند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز