آشنایی با رکوردار تولید گل و گیاه در کشور

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۲۸۰۳
آشنایی با رکوردار تولید گل و گیاه در کشور
برنامه «رکوردداران» میزبان "سید علیرضا عباسی" می شود که در سن 32 سالگی رکورد تولید گل و گیاه در کشور را از آن خود کرده است.

به گزارش برنا، قاسم یوسفی کمانگر، تهیه کننده برنامه، «رکورداران» گفت:در این برنامه که امروز ساعت 05 : 15 دقیقه پخش می شود، با یکی دیگر از رکورداران تولید آشنا می شویم که با بکارگیری دانش و تلاش به موفقیت مهمی دست یافته است.

یوسفی کمانگر گفت: پرورش دهنده های گل و گیاه در ایران به ازای هر هکتار سطح زیر کشت به طور متوسط و سالانه،800 هزار عدد گل شاخه بریده، گل و گیاهِ فضای سبز ی و یا آپارتمانی،تولید می کنند اما سیدعلیرضا عباسی توانسته با خلاقیت و به کارگیری روش های نوین ، در هر هکتار،سالانه٩٠٠هزار بوته و یا اصله،انواع گل و گیاه با تنوع بالا،پرورش دهد.

این تهیه کننده افزود: علیرضا عباسی ۳۲ ساله وکارشناس ارشدگیاه پزشکی، دانشگاه تهران است که از سال 87 در شهرستان بابل فعالیتش را آغاز کرد و با تحقیقات فراوان در نحوه پرورش گل و گیاه توانست کسب و کار پر رونقی را راه اندازی کند .

یوسفی با بیان اینکه یکی از اهداف برنامه رکورداران معرفی افراد موفق به جامعه بخصوص جوانان و ایجاد انگیزه برای تلاش و کارآفرینی برای آنهاست افزود: مجموعه مستند«رکورداران » در ۵۰ قسمت 10 دقیقه ای و در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما  ساخته شده است .

این برنامه از شنبه تا سه شنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 14از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز