دو هشتگ داغ فضای مجازی زیر ذره بین «هاشتاغ»

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۲۹۱۷
هشتگ ادامه اعتراضات و درگیری های مردم تونس با نیروهای امنیتی به جهت وخامت اوضاع معیشتی و نیز تظاهرات اعتراضی در صنعا در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه انصار الله، در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، درگیری ها بین نیروهی امنیتی و شماری از جوانان معترض تونسی در محله «التضامن» پایتخت تونس  به دلیل اوضاع نابسامان معیشتی و اقتصادی که این کشور با آن رو به روست، هشتگ پربازدیدی در شبکه های اجتماعی است که در این برنامه از «هاشتاغ» به آن پرداخته می شود.

در این خصوص اشاره خواهد شد که این درگیری ها و اعتراضات همراه با تخریب، اغتشاش و تعقیب و گریز بین نیروهای امنیتی و جوانان تونسی بوده است.

تظاهرات اعتراضی یمنی ها، موضوع دیگری است که در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح خواهد شد. 

در این باره بیان خواهد شد که صنعا، پایتخت یمن شاهد تظاهرات اعتراضی نسبت به اقدام آمریکا در معرفی جنبش انصارالله به عنوان سازمان تروریستی بود و مشارکت کنندگان در این تظاهرات بر مخالفت قاطعشان با این تصمیم اعلام کردند که به مبارزه و مواجهه با نیروهای متجاوز به یمن ادامه خواهند داد. 

همچنین اشاره خواهد شد که معترضین با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در صنعا، شعار «آمریکا مادر تروریسم است» سردادند و تصمیم خصمانه دولت واشنگتن علیه جنبش انصارالله را محکوم کردند. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 29دی ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما