«صحنه زنی» تلنگری که در صحنه جرم زده می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۳۹۷۰
«صحنه زنی» تلنگری که در صحنه جرم زده می شود
«صحنه‌زنی» دومین فیلم بلند سینمایی علیرضاصمدی بعد از «بی‌نامی» است که فیلمنامه و فضایی متفاوت داردو تلاش می کند تا روایتی از کلاهبرداری های زیرپوستی را به تصویر درآورد.

به گزارش برنا، «صحنه‌زنی» دومین فیلم بلند سینمایی صمدی بعد از «بی‌نامی» است که فیلمنامه و فضایی متفاوت دارد. این فیلم درامی اجتماعی با فضا و ایده‌ای متفاوت است که در بستری آسیب‌شناسانه به چالش‌های زندگی شخصیت‌ها در جامعه می‌پردازد.

علیرضا صمدی در مورد فیلم اخیرش گفت:«صحنه زنی» در مورد یک باند خلافکار است که با صحنه‌‌سازی جعلی از بیمه پول می‌گیرند. قصه این فیلم براساس آمارها و تحقیقاتی که در روزنامه‌ها و ادارات بیمه داشتم، نوشتم و کاملاً مبتنی بر واقعیت است.

وی در مورد حضور بازیگران این فیلم گفت: توانایی بازیگر برای من از پیشینه او مهم‌تر است و من بر اساس توان و مختصات نقش، بازیگر را انتخاب می‌کنم.

در این فیلم بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، بهرام افشاری و مجید صالحی ایفای نقش می کنند. صمدی با اشاره به ترکیب بازیگران «صحنه زنی» گفت:همه بازیگران صحنه زنی در نقش جدی ظاهر شده‌اند و فکر می‌کنم به‌خوبی از پس نقش‌ها برآمده‌اند.

وی برگزاری جشنواره فیلم فجر را رویدادی مهم در کشور توصیف کردو ادامه داد: باید به زندگی با کرونا عادت کرد؛ نمی‌شود سینما، فرهنگ و هنر را تعطیل کرد. هنر ضعیف‌ترین است و گردنش از بقیه بخش‌ها نازک‌تر، درصورتی‌که خیلی از اصناف در این شرایط به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ما باید به این شکل زندگی جدید، سینما را هم داشته باشیم.

صمدی یادآور شد:جشنواره فیلم فجر برای سینمای بدنه، جشنواره بسیار مهمی است. سال سینمایی کشور با این جشنواره آغاز می‌شود و اگر برگزار نمی‌شد، فاجعه رخ‌ می‌داد.

ویدیوی دریافتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز