مرتضی علی آبادی: برای موفقیت در «راند چهارم» امید دارم

کفاشیان با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۷:۴۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۸
کفاشیان با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر
مرتضی علی آبادی بازیگر نقش کفاشیان سریال لیسانسه ها که سال ها سابقه همکاری با سروش صحت در مجموعه های تلویزیونی متفاوت را دارد امسال با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود او در گفت و گو با برنا به تجارب اخیرش در دنیای بازیگری اشاره کرده است.

مرتضی علی آبادی بازیگر سریال لیسانسه ها با اشاره به اینکه در جشنواره فیلم فجر چند اثر برای رونمایی دارد به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در سالی که گذشت به رغم شرایط سخت کرونایی و افت تعداد تولیدات سینما تمام تلاشم را کردم که پیشنهادات جدی ام را بررسی کنم و خوشحالم که بگویم با سه فیلم در جشنواره ی فیلم فجر حضور دارم و با توجه به ساز و کار جدید جشنواره در انتخاب آثار و داوری به دیده شدن فیلم «راند چهارم» بسیار امیدوارم و فکر می کنم فیلم «ورود و خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی با توجه به فضای مفرح اجتماعی اش بتواند نظر مخاطبان را در سینما جذب کند ضمن اینکه باید بگویم «رقص دلفین ها» فیلمی سنگین و سخت بود که در کنار علیرضا امینی در جزیره قشم تجربه کردم.

علی آبادی افزود: برای کار در تلویزیون صحبت هایی انجام شده است که باید فعلا محفوظ بماند اما کار جدیدی که برای پخش آماده باشد سریال کیانوش عیاری به نام «87 متر» است که اطلاعی از پخش آن ندارم درواقع بازی در این سریال بعد از 3 الی 4 سال به طور پیوسته نبوده است و در آن قسمت هایی که افتخار شاگردی استاد کیانوش عیاری را داشتم لحظات خوبی را سپری کردم و امیدوار و منتظر هستم که هر چه سریع تر در تلویزیون پخش شود تا ببینیم که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

این بازیگر افزود:  من دو فیلم سینمایی با آقای امینی کار کرده ام  که به نظرم «راند چهارم» کار بسیار خوبی است که با بازی بازیگرانی چون « پژمان بازغی»، « الهه حصاری»، « علی اوجی»، «آناهیتا درگاهی» و «جمشید هاشم پور» انجام شد و به پایان رسید درواقع این اثر می تواند در جشنواره خوش بدرخشد و داوران را مجاب کند که با حساسیت و دقت بیشتر ی این فیلم را نگاه کنند چرا که قصه بسیار جالب است و امیدوارم که در جشنواره دیده شود.

 فیلم «رقص دلفین ها» نیز داستانی را روایت می کند که به معضلات اجتماعی پرداخته شده و آن را به تصویر می کشد که در کنار بازیگرانی چون« نسیم ادبی» ، « بهاره افشاری» و «شکیب شجره» بودیم . در واقع  بسیار کار سختی بود که در دو مکان متفاوت تهران و قشم فیلمبرداری شد و فقط امیدوارم برای این فیلم نیز چاره ای اندیشیده شود تا در جشنواره باشد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من امیدوارم برای هر سه فیلم سینمایی که برای حضور در جشنواره ثبت نام شده اند اتفاقات خوبی بیفتد ولی این را مطمئن هستم که برای فیلم «راند چهارم» آقای امینی اتفاقات خوشایندی خواهد افتاد.

او در پایان گفت: امیدوارم چهره های جدید دیده شوند و بیشتر به آن ها بها دهند چرا که هم رسانه و سینما به چهره های ناب و با استعداد نیاز دارد تا مدام شاهد حضور تکراری هنرمندان در سینما و تلویزیون نباشیم.

نظر شما