شهاب حسینی و نوید محمدزاده از سرمایه های بازیگری هستند/من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم اما یک عکس از من در موزه سینما نیست!

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۴۷۹۱
شهاب حسینی و نوید محمدزاده از سرمایه های بازیگری هستند/من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم اما یک عکس از من در موزه سینما نیست!
ابوالفضل پورعرب بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران شب گذشته مهمان برنامه هفت بود.

به گزارش برنا، ابوالفضل پورعرب بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران شب گذشته مهمان برنامه هفت بود. پورعرب در بخشی از صحبت هایش گفت: سوپراستار و هالیوود شوخی است. واژه سلبریتی مضحک است و برای کسانی استفاده میشود که درست نیست. من سی سال شمال رفتم شنا نکردم که مبادا در حال شنا کردن کسی از من عکس بگیرد. خیلی چیزها به خیلی چیزها نمیخورد. همه فیلم های ما فاخر است. هنرمندان هم همین گونه هستند. جایی رد میشدم دیدم نوشتند پور عرب دستگیر شد با دستبند عکس گذاشته بودند که برای یک فیلم بود به همین راحتی با یک تیتر آبروی هنرمند میرود. کسی به سمت بازیگران درجه دو و سه نمیرود. دولت باید به این افراد کمک کند.

سندیکاها اصلا چگونه تشکیل میشود؟ چرا باید یک آدمی که چندین سال در سینما و تلویزیون کار کرده است چون سنش بالا رفته کنار گذاشته میشود؟ به نظر شما دیگر لبخندی وجود خواهد داشت؟ بازیگر به دنبال احترام و ادب است. جایزه پیونگ یانگ من گم میشود و به من تحویل داده نشده، باید به چه کسی گفت؟ کسی که دستمزد بالا میگیرد مثل من قربانی میشود قاعدتا من از خوب زندگی کردن بچه ها خوشحال میشوم. یک سری شایعه ها باعث افزایش دستمزد میشود. کاش این بالا رفتن دستمزدها باعث ساختن زندگی بازیگرها شود. بودجه های فیلم ها از قبل تقسیم شده است این سخت است نه دستمزد بازیگرها.

ظهور و بروز بازیگرهای جدید زیاد نبوده آن  چند نفر هم انقدر اذیت می شوند که باعث از بین رفتن آن ها میشود. بچه ها باید یک سری ملاحظاتی در فضای مجازی داشته باشند. وقتی کسی در ۲۵ سالگی استار میشود باید معلم داشته باشد تا به بیراهه نرود. دروغ های ما در دنیای مجازی است.

من وقتی با شهاب حسینی کار می کردم از بازیگری لذت می بردم. نوید محمدزاده وقتی بازی می کند در واقع فکر می کند و بازی می کند و می توان به او گفت باریکلا. اما کاش از این سرمایه ها مراقبت کنیم. من این دو را سرمایه می دانم ولی  کاش بقیه هم قدر این افراد را بدانند. برخی از این ها برای فروش فقط استفاده می شوند. باید بشینیم با هم صحبت کنیم . من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم ولی یک عکس از من در موزه سینما نیست. من تا کی سوار موتور شم و بروم خواستگاری باید نسل جدید وارد شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز