در کانال اردوی شبکه سحر؛

دوبلور پیشکسوت هندی در «شما و سحر»

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۵۱۳۳
دوبلور پیشکسوت هندی در «شما و سحر»
زهرا زیدی، دوبلور پیشکسوت اردوزبان، مهمان این برنامه از «شما و سحر» است و به طور زنده با مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش برنا؛ معصومه شریفیان، تهیه کننده «شما و سحر» از حضور زهرا زیدی، دوبلور پیشکسوت هندی معاونت برون مرزی دربرنامه امشب خبر داد .

شریفیان در این خصوص این دعوت گفت: ضمن پرداختن به سابقه فعالیت هنری خانم زیدی، درباره جایگاه  و تاثیرات فیلم ها و موضوعات انقلابی در بین مخاطبان کانال اردوی شبکه سحر  و میزان پذیرش و همدلی آنان با آرمان های انقلاب اسلامی ایران نیز بحث خواهد شد.

وی افزود: زهرا زیدی درباره ارادت مردمان شبه قاره هند به امام خمینی، انقلاب اسلامی و اسلام واقعی که در این انقلاب محقق شده است، مطالبی را بیان خواهد کرد.

زهرا زیدی تبعه هند بوده و دارای تحصیلات فوق لیسانس شیمی و مدیریت عمومی است. او بیش از 28 سال است که با رادیو هندی معاونت برون مرزی و رادیو و تلویزیون اردوزبان شبکه سحر به عنون مدیر، دوبلور، نویسنده، کارشناس و غیره ... همکاری داشته است.

سریال های تلویزیونی «قاب خاطره»، «نفس گرم»، «نفس» و نیز سریال «راه طولانی» که هم اکنون از کانال اردوی سحر درحال پخش است، از جمله مجموعه های تلویزیونی است که وی به عنوان صداپیشه در دوبله آنها مشارکت داشته است.

«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان و اجرای فاطمه سکینه مهدی، امروز چهارم بهمن ماه ساعت 17 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز