آرش انیسی:

«مامان» فیلمی بلندپروازانه بود/ ببینید

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۵۳۴۲
«مامان» فیلمی بلندپروازانه بود/ ببینید
آرش انیسی کارگردان فیلم «مامان» ساخت آن را کاری بلندپروازانه برای خودش دانست.

به گزارش برنا، در آستانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کارگردان فیلم «مامان» در مورد ساخت این فیلم گفت: فیلمنامه مامان را خرداد سال ۹۶ ثبت کردم و از همان زمان به دنبال ساخته شدنش بودم. خیلی دوندگی کردم تا این فیلم پروانه ساخت بگیرد.

وی اضافه کرد: مامان فیلم سختی بود و برای فیلم اول، کاری بلندپروازانه است.

آرش انیسی در ادامه از افزایش جوانان در حوزه سینمایی ابراز خشنودی کرد:جوان بودن داورهای جشنواره فجر۳۹ کمک می‌کند تا نقاط مشترک بیشتری با فیلمسازها و خصوصا فیلمسازان فیلم اولی شکل بگیرد.

وی ادامه داد:فیلمنامه مامان می‌تواند در دسته فیلم‌های مستقل قرار بگیرد. یکی از شانس‌های من در این پروژه، حضور مجید برزگر به عنوان تهیه‌کننده‌ای صاحب نگاه بود.

کارگردان «مامان» با اشاره به علاقمندان سینمای ایران ادامه داد: تا زمانی که سینما کارکرد خودش را داشته باشد، نه کرونا و نه حتی جنگ نمی‌تواند آن را از بین ببرد، بلکه ممکن است شرایط تولید را دستخوش تغییر کند.

 «مامان» درباره خانواده‌ای است که در زمان جنگ از آبادان مهاجرت می‌کنند و به این ترتیب سه دوره از زندگی شخصیت مامان را می‌بینیم.

«آرش انیسی» از جمله کارگردانان جوان سینمای کشور است که پیش از این در عرصه سینمای مستند و همچنین ساخت فیلم کوتاه آثاری را ارائه کرده و به نظر می رسد با آوردن فیلم «مامان» در اولین حضور خود در جشنواره فیلم فجر بتواند خودش را به عنوان کارگردانی صاحب سبک معرفی کند. 

ویدیوی دریافتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز