«لب خط» جایی که سیاوش چراغ پور لباس زنانه به تن کرد/ ببینید

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۶۶۳۶
سیاوش چراغ پور بازیگر پیشکسوت امسال با دو فیلم «لب خط» و «گیجگاه» به جشنواره فیلم فجر آمد.

به گزارش برنا، سیاوش چراغی پور در نقشی متفاوت در فیلم «لب خط» در کسوت مادر یک خانواده ایفای نقش کرد. وی در مورد بازی خود در این فیلم گفت: طبیعتا چنین کاراکتری از من بسیار دور است، اما تجربه جدیدی در عرصه بازیگری را برای من رقم زد.

وی اضافه کرد: قبول کردن چنین نقشی خطرناک هم بود، چراکه این نقش را استاد اکبر عبدی به بهترین نحو بازی کرده است.

سیاوش چراغ پور که در جشنواره این دوره «در گیجگاه» هم حضور دارد در مورد برپایی جشنواره فیلم فجر و اما و اگرهای برگزاری آن گفت: بسیار خوشحالم که جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، چراکه برپایی این جشنواره می‌تواند بسیاری از اتفاقات سینمایی ایران را رقم بزند که مهم‌ترین آن روشن نگاه داشتن چراغ سینما است.

وی اضافه کرد: با مدیریت و رهنمودهای درست می‌توان به سمتی رفت که خطر شیوع بیماری «کرونا» را از خود دور نگاه داریم و در عین حال پرچم جشنواره را برافراشته کنیم و به نتایج خوبی برسیم.

در هر دو فیلم «گیج گاه» و «لب خط» سیاوش چراغ پور با جمشید هاشم پور با هم همبازی شده اند.

«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی الله مدنی

به جشنواره فیلم فجر آمده و در آن جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آییش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر بازی می کنند. 

در خلاصه این فیلم آمده:«گیج گاه» فیلم نوستالژیک نیست درباره حالیست که دیگر نیست.

 فیلم سینمایی «لب خط» نیز به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده به عنوان دومین تجربه این کارگردان در بستری اجتماعی با رگه‌های طنز روایت می‌شود.

نیما شعبان نژاد، هومن حاجی عبداللهی، روشنک گرامی، محیا دهقانی، سیاوش چراغی پور، رضا داودنژاد، لاله صبوری، هامون سیدی، کاظم نوربخش، علیرضا مهران، مونا کرمی، علی کاظمی و سمیرا حسن پور (با حضور) نسیم ادبی، محمدرضا داودنژاد، سعید امیر سلیمانی، صفر کشکولی و با هنرمندی جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم پر چهره هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز