اعتراض سرمایه‌گذار «خط فرضی» به حضور فیلمش در جشنواره فجر

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۷۷۴۵
اعتراض سرمایه‌گذار «خط فرضی» به حضور فیلمش در جشنواره فجر
مهدی کوهیان به نمایندگی از درسا شفیعی سرمایه‌گذار فیلم «خط فرضی» هشتم بهمن‌ماه در واکنش به نمایش این فیلم در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در توییتر خبری را مبنی بر غیر قانونی بودن و فاقد مشروعیت نمایش آن در جشنواره منتشر کرد.

به گزارش برنا، متن مهدی کوهیان بدین شرح هست: «بیش از شش ماه است بین سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم «خط فرضی» اختلافات جدی وجود دارد. متاسفانه علی‌رغم مراجعه به شورای داوری خانه سینما، اختلاف هنوز رفع نشده است. روز گذشته که سرمایه‌گذار متوجه شد بدون اذن و اجازه ایشان، این فیلم در ‎جشنواره فیلم فجر، اکران میشود، طی نامه‌ای از دبیر محترم جشنواره، رئیس سازمان سینمایی و معاون ارزشیابی و نظارت و مهمتر از همه «ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری» درخواست کردم از اکران این فیلم در جشنواره خودداری و جلوگیری کنند.

همان دیروز تلاشهایی برای ایجاد صلح و سازش صورت گرفت و مقرر شد امروز دو جلسه به این منظور تشکیل گردد.

اما امروز صبح به ناگاه جلسات منتفی و توضیحی هم در این خصوص داده نشد.

اکنون اینجانب به نمایندگی از سرمایه‌گذار و مالک فیلم سینمایی «خط فرضی» و به دستور ایشان اعلام میکنم، هرگونه اقدام به اکران، پخش و انتشار این اثر سینمایی بدون اذن و اجازه ایشان، فاقد مشروعیت شرعی و قانونی بوده و مجددا از دبیر محترم جشنواره فیلم فجر درخواست می‌کنم فیلم “‎خط فرضی” را از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خارج کنند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز