جشنواره فیلم فجر- یادداشت دوم؛

سینمای زیبا؛ یکی ابلق یکی قاتل و وحشی

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۸۹۲۰
سینمای زیبا؛ یکی ابلق یکی قاتل و وحشی
یادداشت- مجتبی احمدی دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

قطعا الناز شاکردوست به لطف داوران یکی از رقبای اصلی اش را کنار زد این یک شوخی کاملا جدی است که می توان آن را نشنیده گرفت!

در همین روزها ابتدایی جشنواره سی و نهم فهمیدیم که دو نقش پر سر و صدای روزهای پایانی فجر را الناز شاکردوست و لیلا حاتمی بازی کرده اند ، هر دو زیبا  و  هر دو با امید بسیار برای کسب سیمرغ پای به جشن بزرگ سینما گذاشتند که ...

«قاتل و وحشی» حمید نعمت الله توقیف شد تا تنها یک زیبا با بازی الناز شاکردوست برای جشنواره باقی بماند .

کافی است گوشه ای از بازی درخشان الناز شاکردوست در فیلم نرگس آبیار را ببینید تا متوجه شوید که سیمرغ سال گذشته به دهان او آنقدر  مزه کرده است که باعث شده دوباره با نقش متفاوت و سختی به سراغ سینما بیاید.

اگر چه نقش زیبا در فیلم «قاتل و وحشی» یکی از بازی های متفاوت زنان در ده سال اخیر سینمای ایران است و لیلا حاتمی با شکل و شمایلی نو تمام داشته هایش در دنیای بازیگری را روی این نقش گذاشته است اما  بی تردید یکی از کاندید های اصلی با کنار گذاشتن این فیلم در بخش سودای سیمرغ از لیست منتخب داوران حذف شده و  باید گفت  همیشه همه آنچه سینما می خواهد اتفاق نمی افتد و قواعد و شواهد و سلایق نشان از این دارد که این سینما جای هر زیبایی نیست!

پر واضح است که در کنار رضا عطاران، پرویز پرستویی و هوتن شکیبا که می توانند نامزد بهترین های مرد باشند امسال سینما سیمرغ زنانه اش را برای بازیگرانی چون هدیه تهرانی و الناز شاکردوست و....کنار گذاشته است البته  باید دید در روزهای آتی جشنواره و فیلم ها از کدام یک ازستاره هایش رونمایی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز