محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۹۳۸۷
محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند
حیاتی (گویند خبر) و رفیع(طنزپرداز) با بیان این مطلب گفتند: این روزها از فضای شهر و آلودگی آن خسته شدیم و به روستا پناهنده شدیم چون که بیشتر از هر چیز در فضای روستا فرصت تنفس وجود دارد.

به گزارش برنا، این دو مجری و گوینده با سابقه صدا وسیما با اجرای اخبار طنز کشوری و روستایی در تلویزیون اینترنتی روستا تی وی سعی دارند تا با نگاهی متفاوت و طنزگونه به مسائل مهم کشور بپردازند.

در این بسته خبری که با عنوان "حیاتی و مماتی" و در روزهای سه شنبه از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی وی منتشر می شود سعی شده تا با رویکردی نو و فارغ از هر گونه نگاه سیاسی به پوشش اخبار جذاب و مهم کشور و روستاها در قالب طنز پرداخته شود.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو؛ زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و ... به تصویر در آورد.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف جدی  شبکه اینترنتی روستا TV است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز