درباره آخرین فیلم سینمایی با حضور علی انصاریان

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۹۵۷۸
درباره آخرین فیلم سینمایی با حضور علی انصاریان
کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» با آخرین با حضور علی انصاریان با ما صحبت کرد.

کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در خصوص شرایط ساخت کار در زمان کرونا گفت: با توجه به این موضوع که کرونا زمانی شروع شد که فیلم‌برداری ما تمام‌شده بود اما بالاخره پساتولید مارا درگیر کرد و خیلی کند پیش رفتیم در حدی که تدوین ما پنج ماه طول کشید، چندنفری از گروه درگیر کرونا شدیم اما خب به‌صورت دورکاری در قرنطینه مجبور شدیم کار را پیش ببریم حتی تا به امروز هم درگیری‌های کار را داشتیم.

 صباغ زاده گفت: از طرفی موسیقی ما در المان ساخته می‌شد و شرایط سخت‌گیری‌های قرنطینه المان نیز ما را در ساخت موسیقی کمی عقب انداخت.

این کارگردان در خصوص داستان و مضمون فیلم خود نیز گفت: «رمانتیسم عماد و طوبی» شبیه «ایتالیاایتالیا» است یک کمدی رمانتیک که پیرامون یک زندگی زناشویی را به تصویر خیلی خوش‌بینانه به تصویر کشیده است.

صباغ زاده در خصوص انتخاب بازیگران خود نیز گفت: چون ما فیلم سختی را قرار بود بسازیم انتخاب بازیگران هم به طبع برایمان سخت بود به دلیل جلوه‌های بصری و اینکه هر دو نقش در اکثر صحنه حضور داشتند ما مجبور بودیم که سراغ بازیگرانی برویم که بتوانند شریت طولانی‌مدت تولید را بپذیرند بازیگران حرفه‌ای حاضر به ریسک نبودند درنهایت مابعد از سه ماه و نیم چهار ماه درگیر انتخاب بازیگر بودیم تا اینکه حسام محمودی و الناز حبیبی را انتخاب کردیم.

 صباغ زاده در پایان در خصوص فیلم و بازخوردی‌های که خواهد داد نیز گفت: این فیلم پخته‌تری در قیاس با «ایتالیا ایتالیا» است. فکر می‌کنم این فیلم بتواند در گیشه نیز خیلی موفق‌تر از فیلم «ایتالیا ایتالیا» باشد زیرا فضای شادتر و متفاوت‌تری دارد. و در شرایط پسا کرونا شاید سال‌های دیگر می‌تواند مقداری حال مخاطب را خوب کند، جنس فیلم متفاوت است و طبیعتاً در این شرایط افسردگی می‌تواند در گیشه موفق باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز