نمایش ۱۶ فیلم جشنواره در یزد

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۹۸۱۴
نمایش ۱۶ فیلم جشنواره در یزد
معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در یزد، میبد و بافق اکران می‌شود.

به گزارش  برنا، فاطمه موسوی‌زاده اظهار داشت: 16 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در سینما‌های پردیس سینمایی تک یزد، سینمانگار میبد و سینما قدس آهن شهر بافق برای علاقه‌مندان به نمایش درخواهد آمد.

او با بیان اینکه این فیلم‌ها از 15 تا 22 بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود افزود: فروش بلیت جشنواره نیز به صورت اینترنتی است وعلاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت مراجعه کنند.

 موسوی زاده با اشاره به ظرفیت 30 درصدی سالن‌های سینمایی گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین هر 2 سانس نیم ساعت فاصله برای ضد عفونی سالن و تمامی افراد تب سنجی می‌شود.

 معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای تبادلات اصحاب فرهنگ و هنر و فضای رقابتی در حوزه سینمایی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای مردم است.

او تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر هر سال نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود که مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است، اما با وجود شیوع ویروس کرونا امسال تجربه‌ای جدید کسب خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز