تاریخ پزشکی ایران وارد قاب موزه شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۰۸۳۴
تاریخ پزشکی ایران وارد قاب موزه شد
نمایشگاه تاریخ پزشکی ایران به منظور گرامیداشت خدمات کادر درمان در دوران کرونا در موزه کتاب و میراث مستند کتابخانه ملی برپا شده است.

به گزارش برنا، نمایشگاه تاریخ پزشکی ایران همزمان با ایام دهه فجر به منظور گرامیداشت خدمات کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا در موزه کتاب و میراث مستند کتابخانه ملی برگزار شده است

در این نمایشگاه که از ۱۳ بهمن آغاز شده است روند شکل‌گیری مراکز و فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در ۲۰۰سال گذشته در موزه کتاب و میراث مستند کتابخانه ملی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه شامل گزیده‌ای از تصاویر و تمبرهای مربوط به دوران قاجار، پهلوی اول و دوم و انقلاب اسلامی می‌شود که می‌توان به تصاویری از نخستین فعالیت‌های پزشکی مدرن در دوره قاجار و پهلوی، جعبه داروخانه سیار دکتر داروئیان حاوی شیشه‌های دارویی، واکسیناسیون در مرکز قرنطینه قصر شیرین، سری تمبرهای ریشه کنی مالاریا، روز پرستاری، روز بهداشت جهانی، هفته قلب، کنگره پزشکی ایران و جامعه دندان پزشکی اشاره کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ بهمن ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. اعضای کتابخانه ملی برای بازدید از این موزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸ تا ۱۴ می توانند به محل این موزه در ساختمان کتابخانه ملی مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز