«هاشتاغ» بررسی می‌کند؛

تظاهرات علیه آل‌سعود در استان القصیم عربستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۰۹۳۵
اعتراضات مردم عربستان به سیاست های اقتصادی و نظامی آل سعود و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی جهان عرب در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، بازتاب تظاهرات مردمی در عربستان سعودی علیه آل سعود به جهت سیاست های اقتصادی و نظامی ناکارآمد که منجر به فقیر تر شدن مردم این کشور شده، در برنامه امشب «هاشتاغ» مطرح خواهد شد.

در این برنامه اشاره خواهد شد؛ کاهش قیمت نفت، ادامه جنگ یمن و شیوع کرونا در کنار فساد مالی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و هدر دادن منابع مالی، منجر به کاهش شدید درآمدهای ارزی این کشور شده و فشار اقتصادی بی سابقه ای را به مردم این کشور تحمیل کرده است.

در خصوص مکان اعتراضات بیان خواهد شد که شهر بریده در استان القصیم دوشنبه شب شاهد تظاهرات مردمی بود و شرکت کنندگان در تظاهرات با سر دادن شعارهایی دریافت هرگونه مالیات در ایام کرونا و افزایش فقر و بیکاری در عربستان را محکوم کردند. 

در ادامه همچنین اعلام خواهد شد که منابع محلی از آماده باش پلیس القصیم و گارد ملی در پی تشدید اعتراضات و درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی در بریده خبر دادند. 

 بازتاب این اعتراضات در شبکه های اجتماعی، موضوع برنامه امشب  «هاشتاغ» است. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 15بهمن ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز