همزمان با سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر؛

کتاب سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۱۲۵۲
کتاب آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به مدیر مسئولی حسین مسافر آستانه و سردبیری و دبیری هنری سعید شکرنیا در 188 صفحه منتشر شد.

به گزارش برنا، کتاب آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با معرفی آثار در بخش‌های مختلف در 188 صفحه منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. 

حسین مسافرآستانه مدیرمسئول، سعید شکرنیا سردبیر و دبیر هنری، سید بهیاد نجفی دبیر اجرایی، طاهره فرقانی دبیر تحریریه، سارا نفر دبیر عکس، طیبه فرقانی مترجم این کتاب هستند. همچنین طراحی و صفحه آرایی آن را سعید شکرنیا، سارا نفر و سمیرا ماهان‌فر برعهده داشته‌اند. 

احسان فرقانی، علی خوش‌نژاد، فرزانه سادات جعفرنیا، سهیل ساعی، هما رهی و علی بالائی نیز اعضای هیات تحریریه این کتاب را تشکیل می‌دهند. طراحی پوستر، لوگو و مدیریت هنری جشنواره سی و نهم نیز به عهده مهدی دوایی است. 

کتاب سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر شامل پیام‌هایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری، مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره، بزرگداشت‌ها، اطلاعات بخش‌های مختلف آثار صحنه‌ای(رقابتی و غیررقابتی)، مسابقه نمایش‌های خیابانی، سرباز انقلاب، دیگرگونه‌های اجرایی، رادیوتئاتر، تله تئاتر و گزارش‌های صحنه‌ای، نامزدهای مسابقه نمایشنامه‌نویسی و عکس و پوستر تئاتر، نشست‌های پژوهشی و جداول جشنواره، معرفی هیات‌های انتخاب و داوری، مدیران و اعضای ستاد برگزار کننده می‌شود.  

کتاب این دوره از جشنواره در سایت این رویداد به نشانی www.fitf.ir قرار گرفته است. سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز