یک مدیر جدید در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۱۷۱۵
یک مدیر جدید در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی حکمی، محمد طیب را به عنوان مدیر بازرگانی جدید این مرکز منصوب کرد.

به گزارش برنا، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد، محمد حمیدی‌مقدم در حکمی، محمد طیب را به عنوان مدیر بازرگانی جدید مرکز گسترش منصوب کرد و از خدمات بهمن نورایی مدیر بازرگانی پیشین مرکز تجلیل کرد.

در این حکم، ماموریت‌های مدیریت بازرگانی جدید مرکز گسترش به این شرح ذکر شده است: مدیریت، طراحی استراتژی و ساماندهی پخش و فروش داخلی و بین‌المللی آثار، جذب سرمایه داخلی و بین‌المللی برای حمایت از تولید فیلم، مدیریت و راه‌اندازی کتابخانه ویدیویی تولیدات مرکز گسترش و آثار ادوار جشنواره سینماحقیقت (ویدیو لایبرری)، برگزاری دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در قالب مسترکلاس و کارگاه‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی جلسات پیچینگ و حضور در پیچینگ‌های بین‌المللی در همکاری با واحد بین‌الملل مرکز، طراحی و مدیریت پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ مرکز گسترش.

در این مراسم، محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل، مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام، عباس اسداللهی معاون اداری، مالی، حقوقی و خزانه‌دار، محمد شکیبانیا معاون مستند، شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی، شیرین نادری مدیر امور بین‌الملل، محمدرضا بهشتی منفرد مدیر امور مجامع و جشنواره‌ها، علی عباس‌قلی‌زاده مدیر امور اداری و پشتیبانی، سید مجید رحیمی مدیر پژوهش، ناصر محسنی مدیر امور مالی و محمد طیب مدیر بازرگانی حضور داشتند.

محمد طیب متولد ۱۳۶۶ در تهران، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و فرهنگ تهران و رشته فیلمسازی از آکادمی فیلم لندن است. وی از سال ۱۳۸۴ به تهیه، تولید و کارگردانی آثار تلویزیونی با موضوعات بین‌المللی و مستند برون‌مرزی اشتغال داشته است.

همکاری با شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی صداوسیما، مدیریت بین‌الملل جشنواره‌های سینمایی از جمله سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، چهارمین جشنواره فیلم «یاس»، دهمین، یازدهمین و دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی، جشنواره بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی، نخستین و دومین جشنواره بین‌‎المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس، عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری برخی جشنواره‌ها، از سوابق فرهنگی- هنری و اجرایی محمد طیب است.

او امسال مدیر بخش آنلاین چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز