شعر و موسیقی انقلاب در «گفتاورد»

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۲۶۶۲
برنامه «گفتاورد» رادیو تهران با موضوع جنگ روایت‌ها از انقلاب اسلامی، بررسی رابطه موسیقی و انقلاب و شعر انقلاب اسلامی پخش می شود.

به گزارش برنا، «گفتاورد» که برنامه‌ای گفتگومحور است و به بحث درباره موضوع‌های روز می‌پردازد، روز شنبه ۱۸ بهمن با موضوع جنگ روایت‌ها از انقلاب اسلامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود و با رضا واعظی پژوهشگر علوم سیاسی و متخصص حوزه انقلاب اسلامی درباره این موضوع صحبت می‌کند.

موسیقی و انقلاب

این برنامه همچنین روز دوشنبه ۲۰  بهمن با موضوع رابطه موسیقی و انقلاب از رادیو تهران پخش خواهد شد. گفتگو با آهنگسازان و پژوهشگران حوزه موسیقی بخشی از این ویژه برنامه است که ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

شعر انقلاب اسلامی

شعر انقلاب اسلامی موضوع برنامه «گفتاورد» در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن است که با حضور هادی سعیدی کیاسری شاعر و پژوهشگر، رییس بنیاد بیدل دهلوی و مدیر کانون ادبیات ایران تقدیم روی آنتن می‌رود.

برنامه «گفتاورد» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به تهیه‌کنندگی ساناز باقری و با حضور امیر دبیری مهر سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد.

علاقمندان می توانند تکرار این برنامه را در روزهای فرد و در همین ساعت بشنوند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند و در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده این شبکه رادیویی باشند.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز