«کمپاس» بحران یمن را واکاوی می کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۴۱۶۷
ادعای آمریکا در باره پایان دادن به حمایت از جنگ یمن در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش برنا، تصمیم دولت «بایدن» در باره جنگ یمن از هر نوع راهبردی و یا تاکتیکی که باشد، می تواند تاثیرات متفاوتی در منطقه و طرف های درگیر جنگ داشته باشد. از طرفی انتظار «انصارالله» از ایالات متحده برای تبدیل سیاست اعلامی خود به سیاست اعمالی نیز در آینده بحران دخیل است. 

مصدق مصدق پور کارشناس مسائل سیاسی به عنوان مهمان برنامه در استودیوی «کمپاس»، تاثیر مقاومت ملت یمن در تغییر استراتژی دولت آمریکا در قبال جنگ و احتمال فروکش کردن جنگ یمن و احیای وحدت ارضی این کشور را به بحث می نشیند. 

همچنین عاکف حیدرلی کارشناس سیاسی از باکو به صورت تلفنی اقدامات ناکافی دولت «بایدن» و مسکوت گذاشتن جنایات ائتلاف تحت رهبری عربستان و جبران خسارت های فراوان انسانی و مادی و نیز تغییر رفتار عربستان و امارات متحده عربی در خصوص این بحران را برای مخاطبان کانال آذری شبکه سحر واکاوی می کند. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 20 بهمن ساعت 20:40 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. 

قهرمان نورانی تهیه کننده این برنامه 45 دقیقه ای است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز