از «روح» و «شیطان‌کش» در کره هم استقبال شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵۶
انیمیشن پیکسار با نام «روح» / Soul و انیمه ژاپنی «فیلم شیطان‌کش: قطار موگن» / Demon Slayer The Movie: Mugen Train برای دومین هفته متوالی صدرنشینی خود در جدول فروش سینماهای کره جنوبی را حفظ کردند.

به گزارش برنا، گیشه سینمای کره که هنوز تحت تأثیر شیوع جهانی کروناست و مثل خیلی از نقاط جهان به حالت طبیعی خودش برنگشته است، این هفته به فروش کل ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار دلار رسید که کم‌تر از رقم ۳ میلیون و ۹۲۰ هزار دلاری هفته گذشته است. پس به طور طبیعی، فروش صدرنشین‌های هفته قبل هم با افت همراه بوده و «روح» از بالای دو میلیون دلار به ۱ میلیون و ۷۳۰ هزار دلار رسید تا فروش کل آن از زمان اکرانش در بیستم ژانویه (اول بهمن) به نزدیک ده میلیون دلار برسد.

البته فروش «شیطان‌کش» با ۳۵ درصد افزایش همراه شد و از ۸۷۹ هزار دلار به ۱ میلیون و نوزده هزار دلار رسید تا فروش مجموع آن از زمان اکرانش در ۲۷ ژانویه (هشتم بهمن) به ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار برسد؛ اما اتفاق بزرگ‌تر این هفته در جایی جز اکران اتفاق افتاد و پخش آنلاین «روبنده‌های فضایی» / Space Sweepers که با عنوان اولین فیلم با زیرژانر اپرای فضایی (از ژانر علمی‌خیالی) سینمای کره عرضه شده است. نتفلیکس یک روز پس از پخش «روبنده‌های فضایی» اعلام کرد که این فیلم در پانزده بازار این پخش‌کننده مجازی از جمله کره، فرانسه، مالزی و بلژیک پرمخاطب‌ترین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز