گزارشی از روند تولید سریال نوروزی شبکه۳:

مهران مهام: «بوتیمار» روایتگر دغدغه‌های روز جامعه به زبان طنز است/ شاید نوروزی نباشیم!/ شاید شبکه نمایش خانگی کار کنم اما عاشق تلویزیون هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۵:۵۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۵۲۷۶
مهران مهام: «بوتیمار» روایتگر  دغدغه‌های روز جامعه به زبان طنز است/ شاید نوروزی نباشیم!/ شاید شبکه نمایش خانگی کار کنم اما عاشق تلویزیون هستم
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» طی روزهای اخیر در تهرانپارس ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار برنا، تصویربرداری سریال «بوتیمار» که قرار است در ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش شود طی ماه‌های اخیر در شمال کشور دنبال شد و به تازگی گروه تصویربرداری به تهران آمده و در لوکیشن خانه پرویز تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی ادامه دارد.

صبح دوشنبه عوامل سریال نوروزی شبکه سه سیما در لوکیشن خانه پرویز (با بازی حمید لولایی) در تهرانپارس سکانسی از این مجموعه تلویزیونی را ضبط کردند.

در پلان ابتدایی سکانسی که تصویربرداری‌اش روز دوشنبه 20 بهمن انجام شد اشکان اشتیاق به تنهایی بازی داشت. در این سکانس که اشکان اشتیاق به عنوان فرزند خانواده در اتاق خود را حبس کرده و ظرفی شیشه‌ای را می‌شکند چند برداشت صورت گرفت که در نهایت یکی از برداشت‌ها به تأیید علیرضا نجف‌زاده کارگردان این سریال رسید.

در پلان بعدی حمید لولایی، مرجانه گلچین، سارا مقربی و سامی غریبی ایفای نقش می‌کردند که پس از چند بار تمرین ضبط این پلان حرکتی آغاز شد. در هنگام شروع ضبط این پلان محمدعلی فروغی رئیس شبکه سه سیما به همراه مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما سر صحنه تصویربرداری «بوتیمار» حاضر شد و هنگام ضبط این پلان در کنار کارگردان و تهیه‌کننده (مهران مهام) پشت مانیتور قرار گرفت.

ضبط این پلان نیز پس از چند برداشت به پایان رسید و پس از آن علیرضا نجف‌زاده کارگردان «بوتیمار» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره حال و هوای این سریال گفت: این سریال از دغدغه‌های امروز مردم ایران می‌گوید که قصه‌اش در دوران کرونا می‌گذرد.

مهران مهام نیز با اشاره به اینکه سریال «بوتیمار» روایتگر ماجرایی جذاب از دغدغه‌های روز جامعه است، گفت: در این سریال حمید لولایی ایفاگر نقش اصلی است و ما شاهد ماجراهایی هستیم که برای او پیش می‌آید.

مهام درباره سریال ساختن در شبکه نمایش خانگی گفت: قراردادی با شبکه نمایش خانگی دارم که ممکن است در این رسانه هم کار کنم اما باید بگویم حتی در صورتی که در رسانه دیگری کار کنم تلویزیون را خانه پدری‌ام می‌دانم و عاشق آن هستم.

او افزود: صداگذاری و تدوین «بوتیمار» همزمان با تصویربرداری در حال انجام است ولی ممکن است پخش این سریال نوروز 1400 نباشد و اثر دیگری جایگزین آن شود. در این مدت تصویربرداری «بوتیمار» را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال کرده‌ایم و خوشبختانه از این بابت با هیچ مشکلی مواجه نشده‌ایم.

مرجانه گلچین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: من در سریال «بوتیمار» نقش مادر خانواده را بازی می‌کنم. ایفای نقش در روزهای شیوع کرونا کار سختی است و البته ما در این سریال سکانس‌هایی داریم که بازیگران با ماسک جلوی دوربین حاضر می‌شوند و این خود تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد برای من به حساب می‌آید.

سارا مقربی که دومین تجربه ایفای نقش در یک سریال تلویزیونی را کسب می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از همکاری با مرجانه گلچین و حمید لولایی گفت و تأکید کرد: بازی در کنار این بازیگران برای من افتخار بزرگی است و اطمینان دارم که مردم از دیدن این سریال لذت خواهند برد.

سامی غریبی بازیگر خردسال مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، از علاقه‌اش به بازیگری گفت و اظهار داشت: طی فراخوانی که در صفحه اینستاگرام یکی از بازیگران سینما برای ایفای نقش در این سریال منتشر شد به دفتر آقای مهام رفتم و پس از تست بازیگری برای ایفای نقش در این سریال انتخاب شدم.

گزارش تفصیلی به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما