دست در دست با بهرام پائیز

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۵۲۹۲
دست در دست با بهرام پائیز
بهرام پائیز خواننده کشورمان و مرتضی رحیمی نخبه اقتصاد دیجیتال امشب چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه مهمان چهاردهمین قسمت از شب‌نشینی زمستانی «دست در دست» می‌شوند.

به گزارش برنا، حسین پائیز خواننده خوب کشورمان و مرتضی رحیمی نخبه اقتصاد دیجیتال  با حضور در برنامه «دست در دست» شبی متفاوت را در گفتگویی صمیمانه با سیاوش عقدایی برای مخاطبان «دست در دست» رقم خواهد زد.

 در این شب‌نشینی مهدی رجب پور صنعتی جهادگر و مسئول گروه جهادی هیئت و کانون جوادالائمه علیه السلام که در گستره حاشیه استان های خراسان رضوی ، جنوب کرمان، همدان و ... به تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده، تهیه بسته های معیشتی، سامان بخشی به خانوادهای محروم،ازدواج آسان و آسمانی ۲۴۰ زوج،  کمک به تحصیل نیازمندان‌، پرداخت اجاره خانه های عقب افتاده، پرداخت قبوض برق و آب و...، تسویه حساب های دفتری

توزیع دها هزار غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان، آزادسازی زندانیان و ... مشغول است، در برنامه حاضر می شود.  

در این سلسله برنامه‌ها که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دوشنبه ۱۳ تا جمعه ۲۴ آبان هر شب روانه آنتن می‌شود، گفتگوهایی شنیدنی با مهانانی متفاوت صورت می‌گیرد و بخش‌های مختلفی نیز به صورت گزارش و میان‌برنامه در نظر گرفته شده است.

«دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی،رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص،پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، کیانوش جهانپور و ... بوده است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود و در ایام دهه فجر نیز طی 10 شب به صورت ویژه‌ای در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز