«ایوب خان» مجدد به صحنه می رود/اجرای عموم آغاز شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۵۶۰۱
«ایوب خان» مجدد به صحنه می رود/اجرای عموم آغاز شد
نمایش «ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام از امروز دور دوم اجراهای خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز می‌کند.

به گزارش برنا، نمایش «ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام که از ۲۹ دی ماه چراغ اجراهای تئاترشهر را روشن کرده بود و با آغاز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز ۲ اجرا در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر داشت با پایان جشنواره دور دوم اجراهای خود را آغاز می‌کند.

این اثر نمایشی که تا اواخر اسفند ماه روی صحنه خواهد بود از امروز ۲۳ بهمن ماه اجراهای خود را در تالار چهارسو آغاز خواهد کرد.

در نمایش «ایوب خان» که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه به صحنه می‌رود (به ترتیب ورود به صحنه) الهام خضرایی منش، نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، حسام شهیدی، الناز ملک پور، غزل جمشید آبادی، نیوشا امینی، مهدی حوریه، ندا حسینی، زینب تحقیقی، ارمین خزائلی، شایان انجمنیان به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان نمایش «ایوب خان» در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ می‌گذرد و ماجرای زنی را روایت می‌کند که قرار است همسرش که چند مامور ژاندارمری را زده، اعدام کنند. این زن از گلبافت به جلوی خانه ایوب خان که فرد ورزشکار و خیری است، آمده تا با کمک او برای شوهرش پول دیه جمع کند و او را از اعدام نجات دهد. اما ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد چون ایوب خان چند روزی است که ناپدید شده و فرزند کوچکش امیر به دنبال او می‌گردد در حالی که به درک متفاوتی از شخصیت پدرش می‌رسد.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از مشاور کارگردان: آیدا دژاکام، دستیاران کارگردان: زینب تحقیقی، دانیال ابراهیمی، طراح صحنه و لباس: آیلین بایراک، طراح گریم: نیوشا امینی، ویدئو آرت: عرفان فروتن، انتخاب موسیقی و نوازنده گاربون: الناز ملک پور، جانشین تهیه کننده: محمدرضا احمدی، مدیر اجرا: طاهر رجبی، مدیر صحنه: بیتا عابدی و پریسا مقدم، منشی صحنه: عرفان فروتن، نوازنده قانون: باران کرابی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز