اسکار با تاخیر اما حضوری برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۷:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۵۷۸۶
اسکار با تاخیر اما حضوری برگزار می شود
مسئولان اکادمی علوم و هنر سینمایی اعلام کردند مراسم اسکار با دو ماه تاخیر و به صورت حضوری برگزاری می شود.

به گزارش برنا، مسئولان اکادمی علوم و هنر سینمایی اعلام کردند که مراسم امسال حضوری برگزار خواهد شد اما مراسم در چند مکان مختلف است.

مراسم اسکار ۲۰۲۱ با دوماه تاخیر نسبت به سال های گذشته برپا خواهد شد و بر مبنای خبری که امروز منتشر شد مراسم به صورت حضوری در سالن دالبی تیه تر شهر لس آنجلس و در چندین مکان دیگر برگزار و در تلویزیون پخش خواهد شد.

آکادمی اسکار مانند دیگر سازمان ها و گروه های برگزار کننده مراسم جوایز امسال در روند برگزاری مراسم به دلیل بحران جهانی کرونا تغییراتی دادند این تغییرات موقتی در قوانین برای سهولت شرکت فیلم‌ها در شاخه های مختلف جوایز است .امسال فیلم هایی که صرفا در شبکه های آنلاین اکران شدند، نیز و اکران در سالن های سینما نداشتند، در اسکار ارزیابی می شوند.

سخنگوی آکادمی اسکار در بیانیه ای گفته است: « آکادمی قصد دارد مراسم خود را به روشی متفاوت از سال های گذشته برگزار کند و همزمان سلامت عموم و سلامتی تمام شرکت کنندگان را در اولویت قرار خواهد داد. برای برگزاری یک مراسم حضوری که مخاطبان جهانی تمایل به تماشای آن داشته باشند، مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۱ به صورت زنده از چندین مکان از جمله سالن دالبی تیه تر لس آنجلس پخش می شود و به زودی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز