سعید آقاخانی هم مهاجرت می کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۶۱۷۲
سعید آقاخانی  هم مهاجرت می کند
سعید آقاخانی بعد از ساخت سریال «نون.خ۳» تصمیم دارد از تلویزیون به شبکه نمایش خانگی مهاجرت کند.

به گزارش برنا، سعید آقاخانی که این روزها آخرین مراحل ساخت سری سوم سریال «نون.خ» را پشت سر می گذارد، از بازگشتش به سینما یا شبکه نمایش خانگی صحبت کرد.

«نون.خ۳» این روزها آخرین مراحل تصویربرداری خود را به اتمام می رساند و به زودی مراحل فنی کار آغاز می شود. این سریال که به نوعی ادامه ماجراهای فصل دوم است و تصویربرداری در لوکیشن های کرمانشاه، کردستان، مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان و همچنین در تهران و حومه آن انجام شده است.

این سریال برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ و از شبکه یک تولید می شود و این بار اکبر عبدی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در آن حضور نخواهد داشت.

سعید آقاخانی در واپسین روزهای تولید سریال «نون.خ۳» ازعزیمت به شبکه نمایش خانگی و بازگشت به سینما خبر داده  و گفته است: چند فیلمنامه در ژانرهای مختلف پیشنهاد شده که مشغول مطالعه برخی از آنها هستم. فعلاً هیچکدام از پیشنهادها را نپذیرفته ام و اخبار غیرموثق درباره قرارداد بستن من با بعضی از پروژه ها که منابع آنها مشخص نیست را تأیید نمی کنم. این روزها شبکه نمایش خانگی رونق خوبی گرفته و باید ببینم کدامیک از پیشنهادهای مطرح شده در این حوزه مناسب قبول همکاری است.

او افزود: هدف من بعد از پایان ساخت فصل سوم سریال «نون. خ» طی چند روز آینده، حضور در شبکه نمایش خانگی یا سینماست. یکی از فیلمنامه های پیشنهادی قصه جذابی دارد و نقش هم دارای ویژگی های شاخصی است که احتمال دارد بزودی آنرا قبول کنم. با این حال تأکید می کنم فعلاً چیزی قطعی نیست و ترجیح می دهم پیشنهادها را سبک سنگین کنم تا به انتخاب ایده آلی برسم.

 

نظر شما