رسانه ملی از رساله‌‌ها و پایان‌نامه‌های حقوق و رسانه حمایت می کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۶۳۶۷
رسانه ملی از رساله‌‌ها و پایان‌نامه‌های حقوق و رسانه حمایت می کند
شورایی تحت عنوان «شورای حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های حقوق و رسانه» در معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی تشکیل شد.

به گزارش برنا، معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی در راستای دستیابی به راهکارهای علمی در ارتقای بهره‌وری تولیدات رسانه‌ای و توسعه و تعمیق رهیافت‌های حقوقی در مواجه با موضوعات مرتبط با سازمان صدا و سیما، از رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد مرتبط با موضوعات حقوق و رسانه حمایت‌های علمی و مالی می‌کند.

بدون شک ادبیات علمی در هر رشته و گرایشی مرهون تلاش‌های صاحب نظران و پژوهشگران آن حوزه است و این ادبیات علمی از طریق نگارش رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها شکل می‌گیرد، نمو می‌کند، تعمیق می‌یابد و بالنده می‌شود. حقوق رسانه نیز از این امر مستشنا نیست، مخصوصا که در ساحت دانش حقوق در کشورمان این شاخه از حقوق هنوز به دوران توسعه خود نرسیده است و صدها مساله در این حوزه هنوز بدون پاسخی حقوقی باقی مانده است.

بدین منظور این معاونت اقدام به تشکیل شورایی با نام «شورای حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های حقوق و رسانه» کرده که طی جلسات مختلف و با استفاده از نظریات علمی اساتید رشته‌های حقوق و ارتباطات و تجربیات عملی کارشناسان رسانه ملی، عناوینی تهیه شده است که می‌تواند برای دانشجویان ارشد و دکتری در حوزه حقوق و رسانه به عنوان موضوعات رساله و پایان‌نامه مورد توجه قرار گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند موضوعات، دستورالعمل‌های مربوطه و فرم‌های مورد نیاز را از سایت معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به نشانی www.dlpirib.ir دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز