گزارش زنده دیدارهای لیگ برتر فوتبال از رادیو ورزش

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۶۹۷۳
گزارش زنده دیدارهای لیگ برتر فوتبال از رادیو ورزش
رقابت بین تیم های پرسپولیس-پیکان و سایپا-تراکتورسازی، به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش برنا، دیدارهای پایانی هفته پانزدهم و نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود و گزارش زنده دیدار تیم های سایپا-تراکتور و پرسپولیس-پیکان، یکشنبه ۲۶ بهمن از رادیو ورزش روی آنتن می رود.

جدال سایپا و تراکتور را می‌توان رویارویی دو تیم پُر نوسان لیگ در نیم‌فصل نخست دانست. جایی که شاگردان ابراهیم صادقی پس از پیروزی مقابل استقلال در هفته دوازدهم، در دو هفته گذشته به یک شکست و یک تساوی رسید‌ه‌اند و همین موضوع باعث سقوط این تیم تا رده سیزدهم جدول شده است. در سوی مقابل نیز تراکتورِ مسعود شجاعی، در ادامه روند پُر نوسان خود هفته قبل در خانه شکست مقابل پرسپولیس را تجربه کرد تا زیر تیغ تند انتقاد هواداران تبریزی قرار بگیرد.

تراکتوری‌ها که به احتمال فراوان در نقل‌ و‌ انتقالات نیم‌فصل شاهد تغییرات زیادی در کادرفنی و بازیکنان خواهند بود، با توجه به پیروزی‌های آلومینیوم و گل‌گهر در این هفته تا رده هشتم جدول پایین آمده‌اند و برای بازگشت به جمع تیم‌های مدعی و امیدواری به نیم‌فصل دوم لیگ برتر، باید دست پُر از زمین مسابقه خارج شوند.

لازم بذکر است داوران دیدار سایپا-تراکتور، عباس راکی، کمک‌ ها، جعفر مهاجر و امین زاهدی، داور چهارم، محمد جواد مداح و ... هستند.

با شکست روز گذشته استقلال مقابل سپاهان، حالا شاگردان گل‌محمدی این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل پیکان با یک بازی کمتر، از استقلال عبور کنند و در یک قدمی سپاهان قرار بگیرند. شاگردان گل‌محمدی که هر سه دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، در این مسابقه همانند چند هفته گذشته محمد حسین کنعانی‌زادگان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

پیکان اما با وجود نتایج نسبتاً خوبی که تا هفته دهم لیگ برتر کسب کرده بود، در چهار هفته گذشته فقط دو امتیاز به دست آورده و مهدی تارتار و تیمش از روند خوب ابتدای فصل خود خارج شدند. یکی از نکات جالب این بازی رویارویی مهدی تارتار با پرسپولیسی‌ها است و باید دید جدال او و یحیی گل‌محمدی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد. سرخپوشان در صورت پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز دیدار عقب افتاده برابر گل‌گهر، می‌توانند نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان برسانند. رضا عادل، داور، سعید قاسمی و علی رعیت، کمک و علی الفتی، داور چهارم بازی پرسپولیس-پیکان  هستند.

گزارش زنده رقابت سایپا-تراکتور تبریز ساعت ۱۵، به تهیه کنندگی عباس حیدری و با گزارشگری آرش اسدی از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقمندان به فوتبال می‌شود.

همچنین گزارش زنده مسابقه پرسپولیس-پیکان را می توانید ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی یوسف فرجی و گزارشگری مهرزاد عطاران از رادیو ورزش بشنوید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز