«جوانه ها» از قدیم تا جدید می گوید

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۷۴۰۵
برنامه «جوانه ها» دوشنبه ۲۷ بهمن ماه با موضوع فناوری و بازی های رایانه ای از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا، یکی از مهم‌ترین دلایلی که سرگرمی‌های تعاملی، نظیر ویدئو گیم را همچنان به عنوان هشتمین هنر رسمی جهان نمی‌شناسیم، مجزا نبودن آن از سایر هنر‌های هفت‌گانه است که در مجله رادیویی جوانه ها به نقش آنها در پیشرفت فناوری اشاره می شود.

شنوندگان مجله رادیویی جوانه ها این‌هفته در بخش گردشگری از طریق امواج سری به «ارگ بم» می زنند ‌ ، همچنین همراه با « الینا کیان» نیز در بخش آموزش آشپزی  با طرز تهیه و‌خواص «آش گردو»از غذاهای استان همدان آشنا می شوند.

در بخش معرفی کتاب این مجله رادیویی داستان کتاب «رنگ خورشید» نوشته « پیوید آلموند»معرفی می شود که داستان در یک روز شکل می‌گیرد. آمیزه‌ای از واقعیت و تخیل و وهم، بدون مرز مشخصی بین این‌ها.ماجرا در یک روز تابستانی معمولی پسری است که مادرش او را راهی سفر می‌کند. دیوی کوله‌اش را می‌بندد؛ توشه راه، چیزهای دلخواهش، اسباب‌بازی‌های کودکی‌اش را در آن می‌گذارد و می‌رود. در مسیرش با افراد مختلفی روبه‌رو می‌شود. 

ما میتوانیم نیز بخش دیگری از این برنامه است که به موضوع بررسی سطح مطالعه ی کشور اختصاص دارد و در بخش  بازیها«اشتر کجا ؟ پیشتر بیا » یکی از بازی های ( تربت حیدریه) معرفی می شود.

برنامه جوانه ها به تهیه کنندگی مریم قاسمی دوشنبه ها ساعت ۱۴:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز