مراسم الحاق قایق های تندرو و پهبادهای نظامی به نیروی دریایی سپاه، در شبکه یک

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۷۵۴۳
بشیرادهمی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی سپاه از پخش گزارش تصویری از الحاق 450شناور و قایق های تندرو و 200 پهباد نظامی به نیروی دریایی سپاه در برنامه این هفته خبرداد .

به گزارش برنا، بشیرادهمی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی سپاه از پخش گزارش تصویری از الحاق 450شناور و قایق های تندرو  و 200 پهباد نظامی به نیروی دریایی سپاه در برنامه این هفته خبرداد .

بشیرادهمی گفت: در این برنامه که امروز ساعت 40 : 17 دقیقه از شبکه یک پخش می شود، علاوه بر اینکه تصاویری از الحاق شناورهای سبک، تندرو و هجومی و پهباد های نظامی پخش می شود، درباره اهمیت وجود  قایق های تندرو و پهباد ها در خلیج فارس و دریای عمان صحبت می شود. 

تهیه کننده برنامه تلویزیونی سپاه با بیان اینکه این شناورها و پهبادها با همکاری نیروی دریایی سپاه و وزارت دفاع ساخته شده است، افزود:  برنامه این هفته،  مربوط به مراسمی است که روز دوشنبه (20 بهمن) با حضور سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری در بندرعباس برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز