انیمیشن سینمای کره را احیاء کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۸۲۰۴
گیشه سینماهای کشور کره جنوبی در هفته گذشته، بهترین عملکرد خود را در سال ۲۰۲۱ داشته است.

 

به گزارش برنا، گیشه سینماهای کره با نمایش دو انیمیشن «روح»/ soul و «دیو کش: قطار موگن»/ Demon Slayer و دو فیلم سینمایی جدید، در این هفته بیشترین میزان فروش را در سال ۲۰۲۱ به ثبت رساندند.

انیمیشن «روح» با افزایش ۵ درصدی فروش و رسیدن به مبلغ ۱.۸۴ میلیون دلار در هفته چهارم اکران، به صدرنشینی خود ادامه داد. طبق داده‌های مجمع فیلم کره، از ۲۰ ژانویه که اکران این انیمیشن آغاز شده ۱۳ میلیون دلار فروش داشته است. انیمیشن محبوب ژاپنی «دیو کش» هم با ۷۹۶ هزار دلار در جایگاه دوم قرار دارد، این فیلم هم با شروع اکران در ۲۷ ژانویه، ۵.۳۳ میلیون دلار فروخته است .

پرفروش‌ترین فیلمی که به تازگی اکران شده کمدی رمانتیک عاشقانه «بلوز سال نو» است که آخر هفته گذشته ۷۲۸ هزار دلار  فروخت و در کل  به فروش ۱.۱ میلیون دلار رسید. همچنین «شکارچی هیولا» به کارگردانی پل آندرسون که مدتی پیش در سینمای آمریکا اکران شده بود، در گیشه کره کار خود را با فروش ۴۷۶ هزار دلاری و رتبه چهارم فروش آغاز کرد. مجموع فروش ۵ روزه این فیلم ۷۲۵ هزار دلار است.

گیشه کره جنوبی در سال نو با فروش این فیلم‌ها، تا کنون فروش ۴.۷۰ میلیون دلاری را رقم زده است و انتظار می‌رود با کاهش محدودیت‌ها در این کشور و افزایش ظرفیت مجاز سینماها از ۵۰ به ۷۰ درصد این روند صعودی ادامه پیدا کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز