هجوم «سارقین عتیقه» به شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۸۲۴۰
هجوم «سارقین عتیقه» به شبکه نمایش خانگی
فیلمبرداری فیلم «سارقین عتیقه» به کارگردانی متین اوجانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا دشتی به پایان رسید و قرار است پس از آماده‌سازی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

به گزارش برنا، فیلمبرداری فیلم «سارقین عتیقه» که بهروز رضوی گوینده و مجری برنامه‌های رادیویی یکی از نقش‌هایش را بر عهده دارد به پایان رسید.

این فیلم به کارگردانی متین اوجانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا دشتی ساخته شده است. همچنین روناک برخوردار نویسندگی آن را بر عهده داشته است. با پایان فیلمبرداری، «سارقین عتیقه» وارد مراحل پس از تولید شده است و به زودی تدوین آن برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

حمیدرضا دشتی تهیه‌کننده این فیلم همچنین پیش از این آثار دیگری را از جمله «ایران ۶۸»، «عاریه» و «چمدان های خالی» به تولید رسانده است.

«سارقین عتیقه» در فضای فیلم‌های کمدی و طنز تولید شده است و بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و بهنوش بختیاری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند که به دلیل فضای اکشن و پر لوکیشن فیلم همه این فضاها در البرز ضبط و فیلمبرداری شده است.

«سارقین عتیقه» داستان مردی به نام رضا است که با مدرک بین‌المللی سرآشپزی از رستوران لاکچری و مجللی که در آن مشغول به کار بوده است اخراج می‌شود و حالا بر سر یک ۲ راهی قرار می‌گیرد.

بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، سید مصطفی حسینی، مهران رجبی، شیوا خسرو مهر، مجید شهریاری، متین اوجانی، جابر وثوق، محمد نیک آیین، عباس عبدی و حمید رضا دشتی بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: حمید رضا دشتی، کارگردان: متین اوجانی، نویسنده: روناک برخوردار، جانشین تهیه کننده: سید مصطفی حسینی، مدیر پروژه و برنامه ریزی: بابک کشن فلاح، مدیر تولید و تدارکات: عباس عبدی، دستیار اول کارگردان: میلاد ایمانی، دستیار برنامه ریزی: امیر معدنی پور، طراح گریم: بابک کشن فلاح، منشی صحنه: پریسا دادخواه، مدیر فیلمبرداری: آرش صادقی، صدابردار: اشکان پورتاجی، طراح صحنه و لباس: مسعود اوسطی، گریم: زهره شکرگزار و محمد ابراهیمی، مدیر امور هماهنگی: مجید ملکی، جانشین تولید: محمد نیک آیین، مشاور تهیه کننده و امور اجرایی: مهدی مختاری (شفق)، عکاس: حسین کمالپور، فیلمبردار پشت صحنه: محمد طاهری، هماهنگی تولید: دشتی فیلم، مجری طرح موسسه هنری سوته دلان.

 

نظر شما