برای نخستین بار از سوی جشنواره کارآفرینی سیما؛

انتخاب کارآفرین برتر با رای مردم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۸۳۷۲
انتخاب کارآفرین برتر با رای مردم
برنامه جشنواره کارآفرینی سیما شبکه یک سیما امسال با همکاری معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار در روز ملی کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی که مصادف با 29 بهمن است از بین کارآفرینان برتر کشور ، یک کارآفرین هم به انتخاب مردم برمی گزیند.

به گزارش برنا؛ مروی دبیر ستاد جهش تولید در این باره گفت : دولت هر سال کارآفرینان برتر در حوزه های مختلف را انتخاب می کند و امسال که در  سال جهش تولید هستیم برای نخستین بار تصمیم گرفته شد ،  11 کارآفرین برگزیده دولت ، به رای مردم هم گذاشته  شود و مردم هم در انتخاب کارآفرین مشارکت داشته باشند.

وی افزود : دولت هر سال بر اساس یک سری معیارها و پارامترها افراد موفق کارآفرین در حوزه های مختلف را  انتخاب می کند و امسال نیز با تصمیم شبکه یک و برنامه جشنواره برای نخستین بار ، انتخاب مردمی هم به این بخش اضافه شد.

مروی خاطرنشان کرد : از ابتدای هفته ،  تیزر معرفی این افراد با همکاری ستاد جهش تولید از شبکه های مختلف سیما پخش شد تا مردم بتوانند با این افراد آشنا شوند.

از هر کدام از این افراد هم یک تیزر 5 دقیقه ای  از زندگی نامه ، حوزه فعالیت و .. تهیه شده که از شبکه های مختلف در حال پخش است تا مردم ضمن آشنا شدن با فعایت های کارآفرینان ، بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.

دبیر ستاد جهش رسانه ای تولید تصریح کرد : مردم می توانند عدد هر کدام از این کارآفرینان  را به شماره ای که از طریق تیزر اعلام شده ، پیامک کنند و در رای گیری شرکت کنند.  علاوه بر ارسال پیامک ، رای دادن از طریق سایت کارستون که متعلق به جشنواره کارآفرینی است هم امکان پذیر است .

وی تاکید کرد : این انتخاب مردمی فردا در روز 29 بهمن همزمان با قدردانی از کارآفرینان برتر ، اعلام می شود و علاقه مندان تا پایان امروز فرصت دارند در این نظرسنجی شرکت کنند.

گفتنی است جشنواره کارآفرینی سیما یکی از محصولات ستاد رسانه ای جهش تولید است که با هدف حمایت از کارآفرینان موفق و رو به رشد کشور طراحی شده است.

در هر برنامه مهمان ها برای معرفی و توسعه کسب و کارشان به روی آنتن می روند و نحوه همکاری خود با مخاطبان را توضیح می دهند.

این برنامه  شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر سراسری 14 از شبکه یک سیما پنج پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز