همسر رضا ژیان در هجدهمین سالگرد درگذشت او نوشت؛

با اینهمه نیاز به بودنت چه خوب که نیستی!

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۸۶۰۲
با اینهمه نیاز به بودنت چه خوب که نیستی!
شراره درشتی در هجدهمین سالگرد درگذشت این هنرمند فقید با بیان غم دوری او نوشت:با اینهمه نیاز به بودنت چه خوب که نیستی!

 به گزارش برنا، شراره درشتی  با انتشار دلنوشته ای در هجدهمین سالگرد درگذشت همسرش رضا ژیان نوشت:

«رضا جانم رفتنت هجده ساله شده و من در این هجده سال سایه به سایه دنبال مهربونی ها ت گشتم به دنبال ذره ایی از عشق و معرفت تو همچنان میگردم تا دلگرم شوم به ادامه زندگی مخصوصا در این روزهای درمان بیماری چقدر بیشتر از همیشه بهت احتیاج دارم اما عجیب با اینهمه نیاز به بودنت چه خوب که نیستی و رفتن عزیزانمون رو نمیبینی عوض شدن دنیا و آدم هارو نمیبینی ، رضا جانم دنیا دیگه برای بودن انسان‌های شریفی چون تو جای قشنگی نیست و من همچنان با کوله باری از درس‌هایی که از تو آموختم روزها را سپری کرده و در مقابل طوفانهای زندگی محکم و استوار می ایستم میدونم که میتونم و موفق میشم چون من

شاگرد رضا ژیان هستم

هجدهمین سالگرد آسمانی شدن هنرمند فهیم استاد رضا ژیان را نه تنها بعنوان همسرش بلکه در جایگاه یکی از شاگردانش به جامعه هنری و مردم کشورم تسلیت عرض میکنم.»

رضا ژیان هنرپیشه، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی بود. که بیشترین تمرکز کاریش بر محور تئاتر می گذشت. 

رضا ژیان پس از انقلاب بیشتر بر صفحه تلویزیون ظاهر شد که کارگردانی مجموعه تلویزیونی «مثل‌آباد» و بازیگری در آن و بازی در مجموعه‌های «محله برو بیا» و «محله بهداشت» نام او را بپش از پیش مطرح کرد. رضا ژیان چند سالی را نیز در خارج از ایران سپری کرد. 

از  مشهورترین آثار هنری دیگر او می‌توان به  مجموعه‌های تلویزیونی «طنزآوران جهان»، «تهران ۱۱- ۵۹۵ ج ۴۸»، «آژانس دوستی»، «زیر بازارچه» و فیلمهای سینمایی «مرد عوضی»، «مومیایی ۳»، «مسافر ری»، «عشق فیلم» و نمایشهای «دوستان بامحبت» و «عشق روی خرپشته». اشاره کرد.

«رضا ژیان» در بهمن ۱۳۸۱ در سن ۵۳ سالگی در «بیمارستان شهریار» تهران درگذشت.

 

 

نظر شما