صالح علاء و فریدون فرهودی با «آب و تاب» گفت و گو می کنند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۹
صالح علاء و فریدون فرهودی با «آب و تاب» گفت و گو می کنند
برنامه «آب و تاب» با اجرای محمد صالح علاء یکم اسفند با حضور فریدون فرهودی فیلمنامه‌نویس روی آنتن می‌رود.

به گزارش  برنا، برنامه «آب و تاب» به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد. این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آن‌ها در حوزه های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

برنامه «آب و تاب» با اجرای محمد صالح علاء این هفته میزبان فریدون فرهودی فیلمنامه‌نویس است.

از جمله آثار فرهودی در فیلمنامه‌نویسی می توان به فیلم «دختری با کفش های کتانی»، «تکیه بر باد»، «دردسر والدین» و… اشاره کرد.

فدون فرهودی متولد ۱۳۳۰ در زنجان نویسنده و کارگردان است. او پس از طی دوره کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک، برای گذراندن فوق لیسانس به دانشگاه ونسن پاریس رفت. فرهودی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی برای سینما و تلویزیون در شوراهای تخصصی فیلمنامه مدرسه فیلمنامه‌نویسی حوزه هنری و سیمافیلم نیز نقش داشته‌ است.

«آب و تاب» در ساختار کلامی-آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه ها ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

مخاطبان می توانند از طریق وب سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید و در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده این شبکه رادیویی باشند.

همچنین شنوندگان می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

 

نظر شما