مدیر اکران آنلاین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی خبر داد:

آثار رسیده به صورت آنلاین نمایش داده می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۸
نوید کوهبر از نمایش فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در سامانه‌های برخط هاشور، ودیو و تیوال خبر داد.

به گزارش برنا،  نوید کوهبر مدیر اکران آنلاین چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با اشاره نمایش آثار این رویداد در فضای برخط بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و تجربه موفق اکران آنلاین در جشنواره‌های برگزار شده از جمله سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایش فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیز به فضای برخط منتقل شده است. بدین ترتیب سامانه‌های هاشور، تیوال و ودیو میزبان مخاطبانی از سراسر ایران برای تماشای آثار حاضر در بخش مسابقه این رویداد خواهند بود. 

وی افزود: دسترسی به این آثار برای عموم علاقه مندان رایگان بوده و در سانس‌های مختلفی که متعاقبا اعلام می‌شود، نمایش داده خواهند شد. 

کوهبر همچنین به کسب اجازه از صاحبان آثار اشاره و عنوان کرد: فیلم هایی که صاحبان آن ها اجازه نمایش آنلاین را در جشنواره رضوی داده‌اند، در سامانه‌های نامبرده نمایش خواهیم داد. این فیلم ها نیز براساس جدول برنامه به مدت سه روز از 4 تا 6 اسفند 99 به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.  

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان 4 تا 7 اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

 

نظر شما