یادبود شهید محلاتی در «قلب فرهنگی»

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۸۹۸۳
برنامه قلب فرهنگی این جمعه در سالروز شهادت آیت الله فضل الله محلاتی یاد ایشان را گرامی می دارد.

به گزارش برنا؛ رادیو فرهنگ در برنامه «قلب فرهنگی» جمعه یکم اسفندماه  در بخشی با دعوت از حجت‌الاسلام « ده دست»کارشناس مذهبی به نقش ایت الله محلاتی در پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بود که در ۱ اسفند ۱۳۶۴،  به همراه هشت تن از نمایندگان مجلس، نیروهای عالی رتبه ارتش، مقامات عالی رتبه قضایی با هواپیمای فوکر اف۲۷ فرندشیپ به خلبانی عبدالباقی درویش در جریان عملیات والفجر ۸، در ۲۵ کیلومتری شمال اهواز عازم جبهه‌های جنگ بود که هواپیمای حامل آنها در محاصره دو فروند میگ-۲۳ عراقی قرار گرفت و همه ۵۰ سرنشین آن شهید شدند.

همچنین در این برنامه حجت الاسلام « عباسیان» کارشناس مهدویت  درباره ویژگی های منتظران مطالبی را تقدیم شنوندگان می کند.

همچنین در بخش ائمه جمعه نیز در گفت و گو با حجت الاسلام محمود مشایخ فعالیت های ستاد نماز جمعه استان مازندران و در گفتگو با حجت الاسلام علی اکبر کرمی این فعالیت ها در شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی  بیان می شود .

مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

 

نظر شما