در برنامه دور همی اتفاق افتاد؛

از فوتبال خط خوردم کارگردان شدم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۹۳۱۷
از فوتبال خط خوردم کارگردان شدم
شب گذشته، مهران مدیری در برنامه «دورهمی» میزبان علیرضا امینی کارگردان سینما و تلویزیون بود.

به گزارش برنا؛ امینی درباره شروع فعالیت هنری اش گفت: من بازیکن تیم فوتبال بودم و از تیم خط خوردم و خیلی ناراحت شدم. بعد از این اتفاق با پسرخاله ام به سینما رفتم تا حالم تغییر کند. در صف خرید بلیت خیلی اتفاقی با همسر یکی از تهیه کنندگان آشنا شدیم و او از ما دعوت کرد، به پشت صحنه کارشان برویم.

وی افزود: وقتی به پشت صحنه رفتیم، حس کردم جای من اینجاست و مسیر را اشتباه رفتم. البته من در دانشگاه رادیولوژی می‌خواندم و از دانشگاه هم انصراف دادم و در مسیر تئاتر، سینما و تلویزیون قرار گرفتم. به شدت خوشحالم که از تیم فوتبال خط خوردم و در مسیر سینما قرار گرفتم.

این کارگردان درباره تعداد آثارش گفت: من حدود ۱۵ فیلم سینمایی، ۳ سریال و بیش از ۳۰ تله فیلم ساخته‌ام. به زودی فیلم سینمایی جدیدم را هم می‌سازم. البته مردم با فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» و «انتهای خیابان هشتم» من را بیشتر می‌شناسند.

وی افزود: متاسفانه‌ تهیه‌کنندگان محدود و سرمایه‌گذاران از بیرون وارد سینما شده‌اند؛ آن‌ها به دنبال بازیگر چهره هستند و این کار کارگردان را سخت می‌کند. برخی از بازیگران با خودشان سرمایه‌گذارانی می‌آورند و شما مجبورید به آن‌ها بازی بدهید و شکستن کاراکتر آن بازیگر بسیار سخت است. امروز شما بازیگرانی را با سن ۴۵ سال می‌بینید که هنوز نقش عروس و داماد را بازی کنند و متأسفانه جلوی خیلی از استعداد‌ها گرفته می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز