تیم بازیگری فیلم جردن پیل تکمیل شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۶:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵۸
تیم بازیگری فیلم جردن پیل تکمیل شد
ترکیب بازیگران فیلم جدید جردن پیل در حال شکل‌گیری است؛ پروژه‌ای که کمپانی «یونیورسال پیکچرز» در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان) از آن خبر داده بود.

به گزارش برنا، «هالیوود ریپورتر» تأیید کرده است که کیکی پالمر قرارداد بازی در فیلم را امضا کرده و دنیل کالویا در حال مذاکره برای همکاری دوباره با این فیلم‌ساز تحسین‌شده است. کالویا که این روزها برای بازی در «یهودا و مسیح سیه‌چرده»/ Judas and the Black Messiah در کانون توجه است و سروصدایی پیرامون نامزدی‌اش در اسکار به گوش می‌رسد، نقش اصلی اولین فیلم جردن پیل در مقام کارگردان با عنوان «دور شو»/ Get Out را بازی کرد و نامزد دریافت جایزه اسکار هم شد. خود پیل هم تندیس طلایی بهترین فیلم‌نامه اریژینال را به خانه برد، در حالی که نامزد اسکار بهترین کارگردانی هم شد.

«دور شو» (۲۰۱۷) که به یکی از فیلم‌های ترسناک جریان‌ساز و شاخص سده بدل شده، با بودجه‌ای چهارونیم میلیون دلاری به فروشی ۲۵۵ میلیونی دست پیدا کرد و در چهار رشته از جمله بهترین فیلم نامزد دریافت جوایز اسکار شد. به هر حال، جزییات بیش‌تری از فیلم جدید پیل اعلام نشده است و «یونیورسال» ۲۲ ژوییه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) را به عنوان تاریخ نمایش عمومی آن اعلام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز