درخواست اولویت واکسن برای هنرمندان

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۹۸۷۳
درخواست اولویت واکسن برای هنرمندان
سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای از وزارت بهداشت خواست، همزمان با کادر درمان، بازیگران و هنرمندان هم در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند.

به گزارش برنا، روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به روابط عمومی وزارت بهداشت خواستار در نظر گرفتن سهمیه‌ای برای واکسیناسیون برنامه‌سازان هنری به منظور افزایش تولیدات، جهت تحقق بخشیدن به شعار «در خانه بمانیم» شد.

در بخشی از این نامه آمده: «سازمان نظام پزشکی معتقداست این گروه معظم، از پر ریسک‌ترین گروه‌هایی هستند که هر آینه می‌توانند در معرض ابتلاء و انتقال ویروس کرونا باشند. مگر می‌شود در سریال یا فیلمی به ایفای نقش پرداخت در حالی که ماسک بر صورت است؟ بسیاری از داستان‌هایی که امروز این هنرمندان مشغول بازی نقش‌های آن هستند در زمان‌هایی رخ داده که ماسک زدن مرسوم نبوده است؛ لذا پیشنهاد می‌دهیم، در واکسیناسیون اختیاری، این دست از برنامه‌سازان هنری که سرمایه ملی هم محسوب می‌شوند، همپای کادر درمان نگریسته شده و ترتیبی اتخاذ شود سهمیه لازم در نظر گرفته شود. درصورتی که این پیش‌بینی از طرف وزارت بهداشت و ستاد خستگی ناپذیر ملی کرونا در نظر گرفته نشود بیم آن می‌رود تولیدات به شدت کاهش (که تاثیر منفی در ماندن مردم در خانه دارد) و یا با پذیرش ریسک پذیری این عزیزان شاهد فقدان بیشتر آن‌ها باشیم»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز