در «هاشتاغ» بررسی می شود؛

هشتگ داغ یمنی ها: «آمریکا نفتکش ها را توقیف می کند»

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۰۲۳۳
داغ شدن هشتگ «آمریکا نفتکش ها را توقیف می کند» در شبکه های اجتماعی یمن و محکوم کردن ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی بدین وسیله، در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم تشریح می شود.

به گزارش  برنا، درخواست کاربران یمنی بر توقف عملیات توقیف نفتکش ها و  نیز لغو جلوگیری از رسیدن غذا و سوخت به مردم یمن  با ترند هشتگ «آمریکا نفتکش ها را توقیف می کند» در شبکه های اجتماعی، در برنامه امشب «هاشتاغ» بررسی خواهد شد.

در این باره بیان خواهد شد که کاربران در این هشتگ، توقیف نفتکش های حاوی سوخت برای مردم یمن توسط ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی را مجکوم کردند. 

سازش تل آویو و امارات، خبر پربازدید دیگری است که کاربران شبکه های اجتماعی جهان عرب نسبت به آن واکنش نشان داده اند و در این برنامه نیز واکاوی خواهد شد. 

در این خصوص نیز بیان خواهد شد که منابع صهیونیستی گزارش دادند که ابوظبی در حال خواهش از تل‌آویو است تا هیئت نظامی خود را به نمایشگاه نظامی ابوظبی اعزام کند. هیئتی که صهیونیست‌ها اخیرا اجازه مشارکت در نمایشگاه یادشده را به آن ندادند.

همچنین به نقل از شبکه صهیونیستی «آی۲۴» ذکر خواهد شد که محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی همچنان در حال درخواست ملتمسانه از بنیامین نتانیاهو،نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است تا این رژیم هیئت امنیتی خود را برای مشارکت در یک نمایشگاه نظامی به امارات اعزام کند.

پیش‌تر، روزنامه صهیونیستی «کالاکالیست» گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی در نمایشگاه تسلیحاتی ابوظبی (IDEX)  پاویون اختصاصی افتتاح می‌کند که خبرگزاری رویتر اخیرا گزارش داد تل‌آویو حضور خود را در این نمایشگاه لغو کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز