موقعیت های صادراتی در "فرصت های اوراسیا"

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۳۵۱
قاسم یوسفی کمانگر، تهیه کننده "فرصت های اوراسیا" گفت: مستند "فرصت های اوراسیا"، با موضوع، نگاهی به فرصت های صادراتی به کشور ارمنستان و منطقه اوراسیا تهیه شده است.

به گزارش برنا، قاسم یوسفی کمانگر با بیان اینکه ، این مستند امشب قبل از خبر ساعت 19 و حدود ساعت 30 : 18 دقیقه پخش می شود، گفت: این مستند در سفری کاری وصادراتی به کشور ارمنستان تهیه شده است و در آن به حجم صادرات ایران به ارمنستان و موافقتنامه حجم تجارت ایران با کشورهای عضو اوراسیا توجه ویژه ای شده است. 

یوسفی با بیان اینکه اتحادیه اقتصادی اوراسیا شامل 5 کشور روسیه ، قزاقستان ، ارمنستان ، قرقیزستان و بلاروس است که از سال 2015 برای تسهیل در روابط اقتصادی کشورهای عضو ، تشکیل شده است افزود: با توجه به جمعیت این کشورها که حدود 181 میلیون نفراست و نظر به اینکه در این بین کشورها ارمنستان به عنوان تنها عضو این اتحادیه با ایران مرز مشترک دارد ، می تواند به عنوان دروازه ورود ایران به این اتحادیه محسوب شود. 

تهیه کننده مستند اوراسیا با تاکید بر اینکه ارمنستان برای کشورمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت : در این مستند که در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک ساخته شده ، درباره ظرفیت های سرمایه گذاری و صادراتی ایران به ارمنستان و اوراسیا بصورت مفصل صحبت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز